Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)
Collapse
X
-
Volgens mij is dat geen werkelijk geval van garantie dat hij heeft afgehandeld. Je gaat, en ik kan je daar wel in volgen, ervan uit dat hij tweedehands onderdelen gebruikt.
Maar nogmaals, nog geen enkele post waarin je leest hoe hij daadwerkelijk omgaat met garantiegevallen.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Wel ik heb er een eend gekocht en moest na een paar maand terug, ruit vastgevroren en motor van zijruiten kapot, keurig opgelost in garantie heeft mij niks gekost. Velgen hebben zij ook 2x hersteld (mijn vrouw borduurt graag ) tegen een democratische prijs en kreeg vervang velgen. Dus ik heb geen slechte ervaring met hen, wat ik wel toegeef is dat ze niet goedkoop zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenWel ik heb er een eend gekocht en moest na een paar maand terug, ruit vastgevroren en motor van zijruiten kapot, keurig opgelost in garantie heeft mij niks gekost. Velgen hebben zij ook 2x hersteld (mijn vrouw borduurt graag ) tegen een democratische prijs en kreeg vervang velgen. Dus ik heb geen slechte ervaring met hen, wat ik wel toegeef is dat ze niet goedkoop zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk ken die eigenaar redelijk goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenBig boss van de Antwerpse drugmaffia?
Is een Nederlander die in projecten van vastgoed doet.BMW X5 45e
Comment
-
Over dat circuitgebruik: Lijkt mij logisch. Niets mis mee op zich.
Maar als de verkoper voorop stelt dat dit exemplaar meer geld kost dan de andere op autoscout24 omdat die nooit een curbstone heeft gezien...
en je vind een pak rubber in de wielkas, dan krijgt jouw vertrouwen wel een deuk (als je die al had want vertrouwen en autohandelaar in 1 zin is sowieso een contradictio in terminis).
Comment
-
Ik ken ook iemand die daar een nogal exclusieve auto gekocht heeft, ik was mee om die af te halen.
Verkoper en zaakvoerder waren allemaal vriendelijk. Wezen nog eens op de kleine gebreken (steenslag naast lichten).
Logen ook niet over herkomst van de wagen (italie).
Natuurlijk worden de auto's zeer mooi op de website gezeten, spreekt meteen aan. niemand die zijn wagen vol in het slijk te koop zal zetten op het net.
Best is gaan kijken, zelf oordelen.
Maar mijn mening: eerlijke garage.
Comment
-
Ik zou er persoonlijk nooit iets kopen. De wagens die er te koop worden aangeboden zijn in mijn ogen toch al redelijk prijzig. Misschien is een officiële verdeler duurder in onderhoud en in aankoop maar niet officiële verdelers hebben niet de know-how en gebruiken niet altijd de originele stukken. Als je boven de 50 en meer kan uitgeven voor een wagen begrijp ik niet waarom mensen naar zo'n garages gaan. Bij een erkende verdeler wordt je wagen toch nog altijd onderhouden volgens de normen die door de constructeurs zijn opgelegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IDF Bekijk BerichtenBij een erkende verdeler wordt je wagen toch nog altijd onderhouden volgens de normen die door de constructeurs zijn opgelegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenHa, da denkt gij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtenidd zoals al gezegd, impulskopers die kijken en overmorgen al willen rijden, weinig van auto's kennen, geen tijd of zin om prijzen te vergelijken of die zelf invoeren te lastig vinden, zo zijn er veel
de vrijdag gekocht de woensdag dolle pret
Nissan 370Z
en ja gekocht bij AEcarsLast edited by camaro 68 rs; 16/04/2015, 09:33.Z4 M40i
Comment
-
Ik heb bij AECars toch al een keer of 3 gekeken om een auto te kopen en telkens met sterke vragen over hun way-of-working terug naar huis gegaan.
Voornamelijk testrijden is er uit den boze, of vlak af zeggen dat de wagen geen ongeval heeft meegemaakt tot je opmerkt dat de voorbumper uit de haak hangt.
Dan probeert de verkoper die er terug op te klikken en dan lukt het hem niet.
Ook al gaan kijken voor een BMW Z4 waar ik niet mocht mee testrijden tot ik een prijs overeenkomst had gemaakt.
Ookal horrorverhalen gehoord betreffende garantie en het in verkoop stellen van een auto (die dan uiteindelijk niet verkocht raakt maar wel heel veel extra kilometers gereden heeft).. maar dit blijft hearsay
Bij DCT ook al eens gevraagd om een S2000 te zoeken voor mij enkele jaren terug, waar totaal geen schot in de zaak komt tenzij je constant belt of mailt.
Dan ook es zitten wachten in de toonzaal en dat de eigenaar over de telefoon zit te roepen tegen een klant..
Betreffende een testrit was dit echter geen enkel probleem..
Nu, ik denk dat dit een beetje eigen is aan de Belgische verkopersmentaliteit. Het gaat om marges en niet om klantentevredenheid.
In een restaurant hier smijten ze ook soms uw bord op tafel, en alst u niet aanstaat moogt ge betalen en vertrekken..
Edit:
Met mijn Audi TT ook een schone tegengekomen, bij Nuwel in Brugge gekocht.. gaven ze mij na betaling een kopie mee van het gelijkvormigheidsattest, nu blijkbaar kan je de auto hiermee niet inschrijven. Na een telefoontje naar ginder hadden ze geen intentie om het origineel zomaar mee te geven en na veel vijven en zessen moest ik er eigenlijk zelf achter gaan naar Brugge (vanuit Waregem).
Mijn verzekeraar heeft dit netjes en kordaad aangepakt :p
PS: ik denk dat je als consument zelf kritisch moet omgaan met verkopers van gelijk welke aard. Dit treft niet enkel bovenvernoemde garages, maar ook gewone winkels en verzekeraars etc.
Verkopers zijn en blijven verkopers, dit is hun job.. alleen heb ik een romantisch gevoel bij een goede klantenservice.
Voorts hebben ze allemaal wel dikke bakken staan!
PS2: Voor een auto die zij overnemen van iemand is het natuurlijk ook wel moeilijk te garanderen betreffende hoe deze ge/mis-bruikt is door de vorige eigenaar.
Ik zou het ferm op prijs stellen dat een verkoper dan eerlijk toegeeft wat er mogelijks kan zijn of waarop ik eventueel moet letten tijdens de garantieperiode. Misschien een tip voor de garagehouders die meelezen.
Ik heb dan uiteindelijk een S2000 gekocht aan de kanten van Leuven en hij heeft de mogelijke gebreken niet verdoken en toen er effectief een issue was werd dit zonder boe of ba geregeld in garantie zoals het hoorde. Top garagist!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk BerichtenVoornamelijk testrijden is er uit den boze, !sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenDat snap ik maar al te goed. Als ze iedereen laten testrijden komt er op elke dikke bak 5000 km bij en is ie na drie maand nog niet verkocht.
Dat noemen ze feeling hebben met de klanten die je over de vloer krijgt.
De dromers en testpiloten haal je eruit.
Nu ja, ik koop geen auto's zonder er mee gereden te hebben. En zeker niet voor de bedragen die AEcars vraagt
Comment
Comment