Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien gewoon het feit dat er veel zeer dure auto's staan waar je niet iedereen mee wil laten rijden?
    Akkoord ze zijn daar niet gewillig voor testritten te geven, maar als ze voelen dat je echt wel veel interesse hebt in een bepaalde auto gebeuren er wel testritten hoor. Is het bij andere garages met exclusieve auto's zoveel gemakkelijker denk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      ik vraag mij wel altijd wat deze supercars bij AEcars allemaal meegemaakt hebben voor ze in deze showroom belanden... misschien is dat de reden dat ze niet mogen getest worden ?
      Manmanman

Comment

• Toen ik eens naar een Aston Martin Vantage ging kijken, werd mij spontaan een testrit aangeboden. Dat is nu al enkele jaren geleden (ik was toen 26, 27 jaar). Misschien mocht ik een testrit doen omdat ik niet zelf aan het zagen was om er eens mee te mogen rijden.

Een goeie verkoper zal misschien genoeg ervaring hebben om die dromers er uit te halen?

Edit: was wel niet bij AE
        Last edited by orange; 01/05/2015, 18:37.

Comment

• Veelal zal ook afhangen met welke wagen je toekomt... Kan me best voorstellen indien je met Porsche of soorgelijke varianten toekomt een testrit (met AM en dergelijken) makkelijker zal volgen dan dat je met een daxia arriveert... let op, ik keur dit totaal niet goed maar vrees wel dat hiernaar gekeken wordt.
          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
            Veelal zal ook afhangen met welke wagen je toekomt... Kan me best voorstellen indien je met Porsche of soorgelijke varianten toekomt een testrit (met AM en dergelijken) makkelijker zal volgen dan dat je met een daxia arriveert... let op, ik keur dit totaal niet goed maar vrees wel dat hiernaar gekeken wordt.
            Daarom dat als ik een Aston wil testen ik eerst met mijn Dacia naar de Renault garage ga om daar een groter model te testrijden. Daar rijd ik dan mee naar een bmw garage om een kleinere bmw te testen. Waarmee ik dan weer... soit, na een paar tussenstappen geeft die AM dealer mij in het grootste vertrouwen de sleutel van zijn V12 Vantage.
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
                Je slaagt de nagel op zijn kop .
                Het is gewoon een principe kwestie en een verkoper die iets meer vertrouwen heeft in zijn klanten zal altijd een betere verkoper zijn.

Misschien klopt dit voor een doordeweekse auto, een Golf, een 3, een A4, misschien nog een 530d zelf, maar niet voor sportwagens.
                Daar komen gewoon véél dromers op af die helemaal geen intentie hebben een auto te kopen, die willen gewoon eens een toerke doen met een dikke kar, wat foto's nemen en klaar.

Niks mis mee, maar ondertussen zit je wél met een auto die meer km's heeft. Als er zo elke week en 10-tal komen, en je auto staat één maand te koop..

Als ik zie hoeveel dromers ik al langskreeg hier in België met een Chevelle SS.. En na nen tijd wordt ge dan gewoon strenger ivm een testrit.
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Aan 150/testrit wil je een auto toch gewoon niet verkopen? Brengt je meer op aan testritten
                  Ik zou direct de zaak uitstappen bij zo een voorstel.

Comment

• Denk dat we er ondertussen wel al uit zijn dat er verschillende mogelijkheden zijn, met ieder z'n voor -en nadelen?
                    Iedereen doet waar hij z'n eigen goed bij voelt en heeft daar z'n eigen redenen voor..
                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Dat de immosector daar nog niet opgekomen is, een waarborg bij elk bezoek die je kwijt bent als je niet koopt.
                      Maar akkoord, iedereen doet waar hij zich goed bij voelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten

Misschien klopt dit voor een doordeweekse auto, een Golf, een 3, een A4, misschien nog een 530d zelf, maar niet voor sportwagens.
                        Daar komen gewoon véél dromers op af die helemaal geen intentie hebben een auto te kopen, die willen gewoon eens een toerke doen met een dikke kar, wat foto's nemen en klaar.

Niks mis mee, maar ondertussen zit je wél met een auto die meer km's heeft. Als er zo elke week en 10-tal komen, en je auto staat één maand te koop..

Als ik zie hoeveel dromers ik al langskreeg hier in België met een Chevelle SS.. En na nen tijd wordt ge dan gewoon strenger ivm een testrit.
                        Ik ben misschien niet duidelijk geweest maar ik ga er wel vanuit dat een goede verkoper voor een groot deel de dromers herkent.
                        En je de serieuze koper geen waarborg laat betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                          Dat de immosector daar nog niet opgekomen is, een waarborg bij elk bezoek die je kwijt bent als je niet koopt.
                          Maar akkoord, iedereen doet waar hij zich goed bij voelt.
                          Das niet nodig, de marge bij verkoop liggen namelijk nogal wat hoger

Comment

• Als ik hun site bekijk vallen mij 3 dingen op:

1. De auto's zijn supermooi geprepareerd en gefotografeerd.

2. De prijzen zijn aan de hoge kant.

3. Soms hebben de auto's voor de foto dikkere velgen die niet de velgen zijn waar de auto's mee verkocht worden; voor die mooiere velgen moet je bijbetalen.
                            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• En de velgen zijn replica's
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                Als ik hun site bekijk vallen mij 3 dingen op:

1. De auto's zijn supermooi geprepareerd en gefotografeerd.

2. De prijzen zijn aan de hoge kant.

3. Soms hebben de auto's voor de foto dikkere velgen die niet de velgen zijn waar de auto's mee verkocht worden; voor die mooiere velgen moet je bijbetalen.
                                1. Akkoord
                                2. Voor de meeste wagens hebben ze nog redelijke prijzen vind ik; sommigen vind ik dan weer redelijk prijzig.
                                3. Dat gedoe met die velgen vind ik inderdaad redelijk verdacht; tenzij ze - als er een auto binnenkomt - direct de originele velgen onder handen nemen - want er is meestal hier en daar wel wat borduurschade - en dan leggen ze een compatibel en mooi setje erop voor een rappere verkoop.

In ieder geval; gewoon gaan kijken en je tijd nemen. Ik vind bij zo'n multi-merken wel dat de garantie niet zo evident is. Maar als je dan een vergelijkbare wagen bij een merkdealer gaat kopen (bvb een Porsche met Porsche Approved garantie) dan ben je rap 5-10k EUR meer kwijt; dus aan jou de keuze. Bij een echte merkdealer ben je geruster maar ook duurder uit. Ik prefereer dus het laatste. Met een echte dure wagen en zeker een supercar wil je echt geen zware problemen krijgen. Een motor van een dure Lambo alleen al kost 50k+
                                Greetz,
                                Canonball

Comment

• Als ze geen testrit toelaten heb ik serieuze twijfels en ik ben enkel maar bij AEcars afgewezen voor een testrit, ook nadat we al bedenkingen hadden geuit wegens de loshangende voorbumper.
                                  Dan wandel ik met plezier weg en zien ze mij niet meer terug.

Ik heb tevens 50% van alle wagens gekocht en enkel omdat een wagen te tam was of omdat de prijsonderhandelingen strop liepen ben ik weggegaan zonder aankoop.

Comment

• Ik heb er een testrit gekregen en velgen zijn idd allemaal nieuw en replica.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                      Aan 150/testrit wil je een auto toch gewoon niet verkopen? Brengt je meer op aan testritten
                                      Ik zou direct de zaak uitstappen bij zo een voorstel.

En 20€ kijkgeld zou ook nog een aardige cent opbrengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
                                        Ik ben misschien niet duidelijk geweest maar ik ga er wel vanuit dat een goede verkoper voor een groot deel de dromers herkent.
                                        En je de serieuze koper geen waarborg laat betalen.
                                        True !
                                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Misschien gewoon het feit dat er veel zeer dure auto's staan waar je niet iedereen mee wil laten rijden?
                                          Akkoord ze zijn daar niet gewillig voor testritten te geven, maar als ze voelen dat je echt wel veel interesse hebt in een bepaalde auto gebeuren er wel testritten hoor. Is het bij andere garages met exclusieve auto's zoveel gemakkelijker denk je?
                                          ik was na 5 min. op weg met een Nissan 370Z (testrit)
                                          en daarna gekocht
                                          overname was een Dodge Ram uit 2002 ,de meeste handelaars zouden dit al niet overnemen , AEcars wel
                                          had zelf nog 15 dagen de tijd om de Ram te verkopen
                                          heb de Ram dan wel nog zelf verkocht (particulier)
                                          Last edited by camaro 68 rs; 02/05/2015, 11:45.
                                          Z4 M40i

Comment

Working...
                                          X