Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
    (want die zal zijn naam niet op het spel zetten).
    aheum

Comment

• Last edited by chicco1; 27/12/2017, 09:55. Reden: edit

Comment

• Nog eens terugkomen op de winstmarge van AE.
        Iemand die ik ken heeft er zijn 640d coupé overgelaten, 2 dagen erna stond hij daar te koop voor
        19.000 euro meer dan de overnameprijs (er staat geen 0 teveel)
        en stond '100% ongevalvrij'
        terwijl dit NIET zo was..
        Last edited by chicco1; 27/12/2017, 10:00.

Comment

• Tja dan zijn er twee mogelijkheden, ofwel heeft je broer hem te goedkoop overgelaten, ofwel vraagt AE teveel. Beste is eerst zelf proberen particulier te verkopen.

Comment

• Nog eens terugkomen op de winstmarge van AE.
            Iemand die ik ken heeft er zijn 640d coupé overgelaten, 2 dagen erna stond hij daar te koop voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Tja dan zijn er twee mogelijkheden, ofwel heeft je broer hem te goedkoop overgelaten, ofwel vraagt AE teveel. Beste is eerst zelf proberen particulier te verkopen.
              Hij was idd de particuliere reactie's beu (vnvd cash/ direct regelen/ wisselen met) en heeft voor de snelste
              (en duurste) oplossing gekozen..
              mais bon, met de prijs op zich heb ik geen moeite ..( iedereen bepaalt zelf wat hij voor zijn auto nog wil)
              maar ongevalvrij bij de advertentie

Comment

• dubbel

Comment

• En wisten ze van dat ongeval ? Was dat een zwaar ongeval of lichte schade ?

Comment

En wisten ze van dat ongeval ? Was dat een zwaar ongeval of lichte schade ?
                    Mijn kennis heeft niet over het 'voorval' gesproken.
                    Er was geen zware schade,enkel wat blikschade..
                    Waar ik niet tegen kan,is dat ze bij advertentie schrijven :100% ongevalvrij, terwijl dit
                    niet zo is.
                    Als ervaren autodealer zie je zoiets direct.
                    Zoals hier al meer gezegd, zijn de foto's op hun site veel te veel bewerkt.
                    Sommige wagens ter plaatse zijn mooi (zoals op de foto), andere zijn niet zoals de foto doet vermoeden..
                    Ze doen het toch maar,wagens verkopen als zoete broodjes.
                    Het blijft toch indrukwekkend wat een wagenpark ze daar staan hebben..
                    Last edited by chicco1; 27/12/2017, 13:40.

Comment

• Stel nu, mijn twee bumpers zijn herschilderd door parkeerschade. Dan mag ik toch nog 100 procent ongevalvrij schrijven ? Of een deur die herschilderd werd met uitnevelen op de flank en achterdeur omdat er een stevige bluts in zat ? Vraag is waar je de grens trekt tussen ongevalvrij en ongevalwagen hee. Voor kleine aanrijdingen zou ik toch ook ongevalvrij durven schrijven. Bvb onze Scenic was achteraan een brommertje op gereden. Bestek was enorm. Terwijl het eigenlijk enkel over een kras ging. Maar volgens dat bestek moest zowat de hele achterkant vernieuwd worden... (danke garage om dit te doen voor mij )

Comment

• Ik zou er geen probleem mee hebben zo een wagen te kopen. Maar ik zou het wel willen weten VOOR de aankoop. Aandeel ga je je achteraf toch maar vragen stellen over de wagen.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Maar het zijn niet altijd zaken die een garage kan weten hee. Zoals dat geval van het brommertje, enige wat je zag was een kras.

Comment

Maar het zijn niet altijd zaken die een garage kan weten hee. Zoals dat geval van het brommertje, enige wat je zag was een kras.
                            Goh, hangt af van de instelling van de garagehouder zeker? Moest ik zelf dergelijke garage runnen, ik zou bij aankoop mijn beste carrossier een kwartiertje met de auto alleen laten Een pro ziet direct hoe de vork in de steel zit. Maar ik denk dat AE dat niet nodig heeft. Die draait op een ander publiek. Die kopen een auto als volgt : Mooi! Kopen!

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chicco1 Bekijk Berichten
                              Nog eens terugkomen op de winstmarge van AE.
                              19000 euro winstmarge op dergelijke wagens kan wel. Ooit een wagen in de prijscategorie 70-90000 euro aan een garage verkocht. Ik was al die vreemden op mijn oprit meer dan beu. Dus verkocht aan een grote handelaar. En ze hebben daar bijna 15000 euro winst op genomen. Die wagen had ook een ongeval gehad. En stond bij hun ongevalvrij in de verkoop. Achteraf heeft de nieuwe koper nog contact met mij gehad. Er waren ook een pak facturen bij de wagen ter bewijs van goed onderhoud en vervangen onderdelen. Enkel die dingen had ik nooit laten doen. Ook de OHB was volledig afgestempeld terwijl dat bij mij nooit was gebeurd. En de stempels waren van een andere garage dan waar ik op onderhoud ging. En we spreken hier over nog maar enkele jaren geleden en bij een grote handelaar genre AE Cars.

Comment

• lees ik het goed, dat ze nepfacturen maken? daar kunde toch wel inspectie op afsturen dan. of test-aankoop

Comment

• Een handvol mensen gaat de echtheid van die "nep"facturen controleren...het gros ziet facturen en neemt automatisch aan dat de wagen op tijd en stond zijn onderhoud gehad heeft. Betreurenswaardig dat dergelijke wanpraktijken nog steeds in het leven zijn.
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Dat en het feit dat er nogal wat oude madammekes jaarlijks afscheid nemen van hun wagen.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Dat en het feit dat er nogal wat oude madammekes jaarlijks afscheid nemen van hun wagen.
                                      Haha... ja, heel veel oude mensen die stoppen met rijden of net een nieuwe gekocht hebben lol

Comment

Haha... ja, heel veel oude mensen die stoppen met rijden of net een nieuwe gekocht hebben lol
                                        Toen ik destijds mijn Cobra ging kopen stond er in de showroom ook een wagen van een dame die er nog nooit mee gereden had, reden van verkoop was scheiding van haar man en zij had de auto gekregen (en nog wat prullen) en hij het huis, had haar wijsgemaakt dat de auto 100.000€ euro waard was stond al 2j. te koop voor 75k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Toen ik destijds mijn Cobra ging kopen stond er in de showroom ook een wagen van een dame die er nog nooit mee gereden had, reden van verkoop was scheiding van haar man en zij had de auto gekregen (en nog wat prullen) en hij het huis, had haar wijsgemaakt dat de auto 100.000€ euro waard was stond al 2j. te koop voor 75k.
                                          Meestal is het toch de vrouw die de man pluimt lol... (zo hoor ik toch, zelf gelukkig nog geen ervaring mee )

Comment

Working...
                                          X