Zolang de chassis recht is , is hij ook ongeval vrij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZolang de chassis recht is , is hij ook ongeval vrij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Het chassis dus... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
Ga maar wat soundtracks opnemen met uwe nep uitlaat
Dan kan jij ondertussen met de matchbox BMW gaan spelen. Nadien wel je kamer opruimen hé.
Last edited by Jakkel; 12/01/2018, 08:55.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenTja dan zijn er twee mogelijkheden, ofwel heeft je broer hem te goedkoop overgelaten, ofwel vraagt AE teveel. Beste is eerst zelf proberen particulier te verkopen.
In ieder geval ik ben een te eerlijk mens om mij met autohandel bezig te houden, heb al vaak dingen gehoord en ook al eens meegemaakt waardoor je eigenlijk nooit iemand mag vertrouwen als je een wagen koopt 2de hands bij gelijk welke verkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
AE zal niet teveel vragen é aangezien die hem wel kwijt geraakt.
In ieder geval ik ben een te eerlijk mens om mij met autohandel bezig te houden, heb al vaak dingen gehoord en ook al eens meegemaakt waardoor je eigenlijk nooit iemand mag vertrouwen als je een wagen koopt 2de hands bij gelijk welke verkoper.
Is waar wat je zegt, je kan niet genoeg op je hoede zijn. Particulier, handelaar, merkgarage... Is wel al veel verbeterd tov vroeger met de car pass, keuring na ongeval en zo. Maar er zullen altijd misbruiken blijven.
(en nu kruip ik er terug in Greets..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Slaapte gij niet
Is waar wat je zegt, je kan niet genoeg op je hoede zijn. Particulier, handelaar, merkgarage... Is wel al veel verbeterd tov vroeger met de car pass, keuring na ongeval en zo. Maar er zullen altijd misbruiken blijven.
(en nu kruip ik er terug in Greets..)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenCarpass is super. Voor Belgische wagens.
En bij AE staan er heel veel die niet aan dat laatste criterium voldoen.
Enige waarvoor de carpass goed is, is om de kilometerstand op te volgen. Maar zelfs dan kun je ook nog sjoemelen. Belgische wagens die vlak voor een jaarlijks onderhoud worden teruggedraaid, buitenlandse wagens die worden teruggedraaid vlak voor importkeuring...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Carpass is idd niet waterdicht. Toevallig vorige week nog over gehad met mijne garagist, volgens hem sjoemelen ze meer met carpassen dan we denken (hij ziet het 'regelmatig' in de praktijk). Maar op zich is het zeker geen slecht systeem, maar 't is niet perfect.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Carpass maakt dat ik momenteel meer vertouwen heb in particulieren dan in handelaars. Particulieren zijn imo minder geneigd om met kilometrstanden te knoeien. In ieder geval zou dit nooit bij mij opkomen om te prutsen met kilometerstanden voor verkoop.
Collega uit het centrum Brussel meldde me dat in Brussel tegenwoordig veel particulieren hun wagen van de hand doen met het milieu gegeven en het feit dat taks er torenhoog is / wordt. Of dit zo is, zie ik niet terug in de verkoopssites als Autoscout.
Een tijd geleden ook bij een handelaar langs geweest om te gaan kijken naar een wagen. En net als bij de meeste van AE, ingevoerd vanuit het buitenland. Wagen kwam uit Italië, en had intussen stempels van een Belgische garage ikv bewijzen van onderhoudshistoriek. Daarom dat ik zeer weigerachtig ben tov handelaars. Of ze moeten goede referenties hebben via vriendenkring.
Ik kijk nu uit naar merkendealers die hun eigen merk te koop zetten. Ik ga er vanuit dat zij minder zullen prutsen met hun occasies, net omdat ze meer te verliezen hebben. Maar ik besef goed dat ook dat geen evangelie is.Last edited by Utah; 21/01/2018, 10:53.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Idem Utah. Of ik koop van een dealer, of ik koop particulier.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
- Likes 1
Comment
-
Bij het ingeven van Carpass gegevens kan je ook een foute kilometerstand intypen, en dat kan je niet meer ongedaan maken. Onlangs een Carpass gezien van een wagen die volledig correct was met ingevuld onderhoudsboekje, maar bij 1 kilometerstand waren cijfers omgewisseld (31xxx km ipv 13xxx km). De volgende cijfers waren toen weer consequent juist.Last edited by Streamline; 26/04/2020, 16:58.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk BerichtenToen ik gisteren aan het werk was bij een firma, hoorde ik de naam van AE Cars waaien tijdens een gesprek en ik moest spontaan aan deze topic denken. Blijkbaar is de rode 458 die ze staan hebben permanent verboden voor verkeer wegens een scheur in het chassis. Toevallig wordt die wagen nu regelmatig gebruikt voor reclamedoeleinden, vorige week zag ik hem nog staan als reclamevoertuig op een loopwedstrijd waar ik aan deelnam...
Maar, goed nieuws voor ons, want blijkbaar zou binnenkort de Carpass ook vermelden indien de wagen een keuring na ongeval heeft gehad of niet. Dat lijkt me al een vooruitgang in het systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
Hopelijk intussen al in orde want ze verhuren die...
https://www.aecars.be/nieuws/detail/...sieve-supercar
En dan bij inspectie na de verhuur: "Hoe?! Hebt gij het chassis gescheurd?!"
Het is me wat allemaal.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
Of net niet...
En dan bij inspectie na de verhuur: "Hoe?! Hebt gij het chassis gescheurd?!"
Het is me wat allemaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
Hopelijk intussen al in orde want ze verhuren die...
https://www.aecars.be/nieuws/detail/...sieve-supercarsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
Ondertussen is gebleken dat dit verhaal verzonnen en de wereld ingestuurd werd door een jaloerse concurrent. Ik snap niet echt wat je daar van tevredenheid kunt uithalen...
Comment
Comment