Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garage Servranckx Aarschot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Garage Servranckx Aarschot

Iemand ervaring met deze oplichter???
    Op de Nieuwlandlaan.
    Ikke wel,verkoopt crap en is crap,neemt telefoon niet op,zelfs niet anoniem of nieuwe nr.
    Er is nooit iemand daar(poort vast)weten wss waarom
    The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger 7 time Mr Olympia

hoe heb je daar dan een wagen kunnen kopen als er nooit iemand is?
    2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
      hoe heb je daar dan een wagen kunnen kopen als er nooit iemand is?
      Bij de verkoop waren ze er wel natuurlijk,nadien 4x terug geweest ,nu ineens grote poort vast
      The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger 7 time Mr Olympia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gille Bekijk Berichten
        Bij de verkoop waren ze er wel natuurlijk,nadien 4x terug geweest ,nu ineens grote poort vast

Moet ik een mail sturen naar die garagist dat je hem zwart maakt. Kun je fluiten naar u service.
        Wat is dat hier altijd met mensen hun zaak zwart maken. Dat is die gast zijn broodwinning. Ben je niet tevreden ga naar een advocaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Moet ik een mail sturen naar die garagist dat je hem zwart maakt. Kun je fluiten naar u service.
          Wat is dat hier altijd met mensen hun zaak zwart maken. Dat is die gast zijn broodwinning. Ben je niet tevreden ga naar een advocaat.
          What the fuck vent,Rare manier van denken heb jij,ben je wss ook zo ne DDT die graag mensen in 't zak zet???Iemand dat mensen in't zak zet e beste zwart paardje verdient geen compassie en ook geen reclame.Stuur jij mailtjes zoveel je wilt ernaar,vergeet nooit niet bomen komen mekaar niet tegen maar mensen wel,asshole!!!!

Comment

Mensen in het zak zetten als een broodwinning bezien, sterk bezig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Mensen in het zak zetten als een broodwinning bezien, sterk bezig!
              Je kent maar één kant van het verhaal.

Comment

Je kent maar één kant van het verhaal.
                Beste,bewijzen genoeg hoor!!!Of denk je dat ik een dommerik ben,ik beschuldig niemand zonder reden!!!!
                Wat is het ander verhaal denk je????
                Hij(autohandelaar)verkoopt Ford Ka met op zijn website 1jaar garantie,en komt simpelweg zijn belofte's nie na wat hij wettelijk moet.Maar doe me een plezier,ga jij er langs met de Ka,let's meet and greet.Ik vermoed dat de poort dicht is,als ge er al is iemand vind is het de buurman!!

Comment

BlackHorse moet je gewoon negeren. Reageert dikwijls ongepast.

Comment

Iedereen heeft het recht om zijn ongenoegen te uiten als hij bedrogen wordt maar doe dat dan wel met een duidelijk verhaal, op een normale manier zonder te schelden.

Comment

Comment

Hmmm... zou hij failliet zijn, zaak overgelaten hebben, verlof,... Het kan allerlei redenen hebben natuurlijk. Fijn is anders

check https://www.facebook.com/garage.servranckx
                        Daar vind je een gsmnr. Misschien dat eens proberen.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Weeral een slechte ka handelaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gille Bekijk Berichten
                            Beste,bewijzen genoeg hoor!!!Of denk je dat ik een dommerik ben,ik beschuldig niemand zonder reden!!!!
                            Wat is het ander verhaal denk je????
                            Hij(autohandelaar)verkoopt Ford Ka met op zijn website 1jaar garantie,en komt simpelweg zijn belofte's nie na wat hij wettelijk moet.Maar doe me een plezier,ga jij er langs met de Ka,let's meet and greet.Ik vermoed dat de poort dicht is,als ge er al is iemand vind is het de buurman!!
                            Ga anders naar test aankoop want daarmee dreigen alle beterweters dan mee Ik snap die wettelijke 1 jaar garantie helemaal niet. Je koopt iets tweedehands en je verwacht dan dat het nieuw moet zijn. Willen en niet kunnen noem ik dat dan. En dat is nu niet persoonlijk maar tegen al die geitenwollen kousendragers die denken dat het internet de manier is om even iemand door het slijk te halen. Lekker anoniem en vooral heel stoer.

Stuur die handelaar een aangetekend schrijven. Waarin je hem in gebreke stelt. Vraag om een persoonlijk onderhoud en praat zoiets als volwassen mensen uit. Ik zie dat je 45 jaar bent dus geen snotneus meer. Dus even nadenken en gewoon face to face gaan bespreken

Ik ben ook zelfstandige en heb een klantenbestand van meer dan 5000 bedrijven. Waarschijnlijk zitten er daar ook enkele tientallen tussen die mijn bloed kunnen drinken. Maar als zij met mij willen praten en hun problemen en opmerkingen uitleggen dan wordt dit zo goed mogelijk opgelost. Maar moest ik zoiets als jouw topic hier lezen dan was het garantie dat je geen stap meer op het domein zou moeten zetten.

Comment

Lees zijn topic eens. Dat heeft ie geprobeerd.

Hij verwacht niet dat't nieuw is maar oorspronkelijk zat zelfs de motor vast :$ .

Comment

kijk, met te zeggen dat iemand crap is, zijn we niets mee.
                                gelieve een beetje een deftig verhaal neer te poten,....
                                wie wat, hoe.
                                wat is er mis, wat was de oplossing, wat is er niet gebeurd etc.

hoe meer details etc hoe beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                  kijk, met te zeggen dat iemand crap is, zijn we niets mee.
                                  gelieve een beetje een deftig verhaal neer te poten,....
                                  wie wat, hoe.
                                  wat is er mis, wat was de oplossing, wat is er niet gebeurd etc.

hoe meer details etc hoe beter.

Ik denk wel dat hij recht heeft tot klagen...

Comment

Voila, hij heeft toch een topic.
                                    Dat zijn schrijfkunsten een beetje chaotisch zijn wil ik toegeven maar ik denk niet dat zijn verhaal te kort is

Comment

Ik vind toch dat de topicstarter hier een punt heeft.
                                      Buiten het feit dat hij een vrouwenauto voor zijn zoon gekocht heeft, zie ik niet dat hij ergens fout in is. & of het nu een auto van 1000 of 10.000 is, als die verkocht wordt (met garantie) hoort die te werken. Ik zou ook boos zijn, dus ge moet hem zijn verwoording ook niet kwalijk nemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                        Buiten het feit dat hij een vrouwenauto voor zijn zoon gekocht heeft, zie ik niet dat hij ergens fout in is.
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                        X