Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garage Servranckx Aarschot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
    Ga anders naar test aankoop want daarmee dreigen alle beterweters dan mee Ik snap die wettelijke 1 jaar garantie helemaal niet. Je koopt iets tweedehands en je verwacht dan dat het nieuw moet zijn. Willen en niet kunnen noem ik dat dan. En dat is nu niet persoonlijk maar tegen al die geitenwollen kousendragers die denken dat het internet de manier is om even iemand door het slijk te halen. Lekker anoniem en vooral heel stoer.

Stuur die handelaar een aangetekend schrijven. Waarin je hem in gebreke stelt. Vraag om een persoonlijk onderhoud en praat zoiets als volwassen mensen uit. Ik zie dat je 45 jaar bent dus geen snotneus meer. Dus even nadenken en gewoon face to face gaan bespreken

Ik ben ook zelfstandige en heb een klantenbestand van meer dan 5000 bedrijven. Waarschijnlijk zitten er daar ook enkele tientallen tussen die mijn bloed kunnen drinken. Maar als zij met mij willen praten en hun problemen en opmerkingen uitleggen dan wordt dit zo goed mogelijk opgelost. Maar moest ik zoiets als jouw topic hier lezen dan was het garantie dat je geen stap meer op het domein zou moeten zetten.
    Als je deze advertentie zet http://www.kapaza.be/nl/ford/ford-fi...o-91532890.htm
    maar dan voor de Ford Ka bedoelt( de orignele is screenshot van gemaakt en ligt bij advocaat),dan is het toch duidelijk???Of is dit dan ook nog bedriegelijke reclame??
    De wet zegt 1 jaar verplicht garantie ,tekeningske bijmaken moet ik niet zeker
    Kijk dat je zelfstandige bent,goed.Ik denk ook in dezelfde sector,maar zo een handelaars verknoeien het voor de goeie......
    Dus voor ge het voor die pipo opneemt,lees duidelijk mijn topic!!
    Ik ben er 5x geweest en kan er mijn bed gaan bijmaken ook,telefonisch geen reactie buiten afduwen!!!!
    Met die mannen valt niet te praten,die kennen maar 1 manier mensen in de zak zetten..
    The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger 7 time Mr Olympia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
      Ga anders naar test aankoop want daarmee dreigen alle beterweters dan mee Ik snap die wettelijke 1 jaar garantie helemaal niet. Je koopt iets tweedehands en je verwacht dan dat het nieuw moet zijn. Willen en niet kunnen noem ik dat dan. En dat is nu niet persoonlijk maar tegen al die geitenwollen kousendragers die denken dat het internet de manier is om even iemand door het slijk te halen. Lekker anoniem en vooral heel stoer.

Stuur die handelaar een aangetekend schrijven. Waarin je hem in gebreke stelt. Vraag om een persoonlijk onderhoud en praat zoiets als volwassen mensen uit. Ik zie dat je 45 jaar bent dus geen snotneus meer. Dus even nadenken en gewoon face to face gaan bespreken

Ik ben ook zelfstandige en heb een klantenbestand van meer dan 5000 bedrijven. Waarschijnlijk zitten er daar ook enkele tientallen tussen die mijn bloed kunnen drinken. Maar als zij met mij willen praten en hun problemen en opmerkingen uitleggen dan wordt dit zo goed mogelijk opgelost. Maar moest ik zoiets als jouw topic hier lezen dan was het garantie dat je geen stap meer op het domein zou moeten zetten.
      Elk contact was er wel een ander smoesje,
      The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger 7 time Mr Olympia

Comment

Waar zit die dan op de nieuwlandlaan? ken de garage niet, nog nooit van gehoord
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          Waar zit die dan op de nieuwlandlaan? ken de garage niet, nog nooit van gehoord
          Ik ken die ook niet, maar als ik op de foto's kijk, denk ik dat die tegenover rijschool Dekeyser zit.
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

Ik heb bij betreffende autohandelaar een Ford Focus gekocht, prima in orde en rijd nog steeds zonder problemen. Naar mijn mening handelt betreffende autohandelaar niet met slechte bedoelingen, hij heeft ook geen glazen bol en kan niet voorspellen of er al dan niet problemen kunnen komen met een voertuig. De garantie van 1 jaar heeft betrekking op onderdelen of mankementen die niet onderhevig zijn aan normale slijtage, het voertuig wordt ook verkocht in de staat zoals het zich bevindt en gekend door de koper. Natuurlijk is de service na verkoop ook belangrijk en misschien is betreffende autohandelaar hiermee nalatig, wat dan wel heel jammer zou zijn. Het klopt wel dat de poort vaak gesloten is of was en telefonisch moeilijk bereikbaar, maar dit heeft vast wel zijn reden. Betreffende autohandelaar is ondertussen blijkbaar niet meer actief op de Nieuwlandlaan te Aarschot, maar nu ergens te Lubbeek.

Comment

Welkome zijt gij o nieuw lid

Comment

Joske Servranckx?
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                  Joske Servranckx?
                  Zou het

Comment