Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F-parts (Ford parts)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F-parts (Ford parts)

Ik kan niet meer volgen. Vorig jaar kwam ik te weten dat F-parts gesloten is wegens milieuwetgeving problemen.

Na enkele maanden dacht ik dat F-parts deze milieuwetgeving vergunning terug in orde gekregen te hebben en terug open is.

Er zijn twee websites van F-part. De oude website en een andere website. Deze andere website lijkt me nieuwer te zijn en bij de openingsuren staat regelmatig het woord open. Buiten de openingsuren is het woord open verdwenen. Deze website doet vermoeden dat ze terug "in business" zijn.

Telefonisch kan ik F-parts niet bereiken en op emails antwoorden ze niet, hebben ze trouwens nooit gedaan. Het is te ver rijden voor mij om eens lukraak naar F-parts te rijden om poolshoogte te gaan nemen.

F-parts is altijd een goede bron voor mij geweest om stukken van mijne Mondeo te vervangen, zowel nieuw als occassie.

Wie weet het fijne van de zaak? Zijn ze terug open of niet?

Heb ook een paar keer gebeld afgelopen maand maar nooit te pakken gekregen. Volgens mij tot nader order out of business.

Comment

Misschien is er wel een forummer uit de regio die er eens wil gaan kijken
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

die zijn verhuist naar de vroegere mitsubitsi garage op de weg naar het industriepark europark komende van helchteren(europarklaan) en er is toch steeds veel activiteit.veel 2e hands auto en schade wagens van ford die daar staan maar zal er eens op letten of dat nog f parts heet

grtz timo

Comment

Oude website: http://www.f-parts.be/default.aspx

Waarschijnlijk de nieuwe website: http://ford-onderdelen-parts.be/nl/m...ms-127232-p-3/

Adres is blijkbaar nog hetzelfde volgens de beide websites.

Merci timo

Comment

Working...
          X