Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe een expert / verzekering u in het zak zet...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zit bij KBC en ben daar wel content van. 2 keer inbraak gehad in huis, twee keer vko in recht, heel veel hospitalisaties en steeds correct en snel uitbetaald geweest. Ze zijn misschien niet de goedkoopste op de markt, maar je krijgt er veel service voor terug...
    Heb wel geleerd dat rechtstreeks contact met je dossierbeheerder de zaak versnelt en duidelijker maakt als je een schadegeval hebt.

Comment

Camionet die vorige week in de Mini zijn gat is beland, is dus niet verzekerd. Klopt dit dat de verzekering dit dan soms voorschiet, of hoe gaat dit in zijn werk?

Comment

Voorschieten is normaal enkel bij omnium. En die had jij niet, meen ik me te herinneren?
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Voorschieten is normaal enkel bij omnium. En die had jij niet, meen ik me te herinneren?
          Nope geen omnium.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Camionet die vorige week in de Mini zijn gat is beland, is dus niet verzekerd. Klopt dit dat de verzekering dit dan soms voorschiet, of hoe gaat dit in zijn werk?
            Ben nu niet volledig zeker, maar is het niet zo, als je betrokken raakt in een ongeval met een onverzekerd voertuig dat het waarborgfonds enkel tussenkomt voor de lichamelijke schade. Dat je voor de blikschade je RB zal mogen aanspreken ??

Comment

Dat ik het niet weet.

Comment

Waarborgfonds komt alleen voor lichamelijke schade tussen als de aansprakelijke niet gekend is (vluchtmisdrijf).
                Bij een gekende aansprakelijke komen ze voor lichamelijke en stoffelijke schade tussen.
                Bedragen zijn wel beperkt
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Benieuwd wat mijn.verzekerings makelaar morgen zal vertellen.

Comment

Mijn vrouw heeft dat ook eens voorgehad, wel 2j moeten wachten op haar geld ... en alle miserie is voor u natuurlijk.

Comment

Verzekeringen zijn de grootste oplichters. Mijn vader heeft ooit brand gehad in de schuur achter het huis. Heeft 10 jaar op zijn geld moeten wachten. Stel u voor dat het de wining zelf was geweest. Dan had ge 10 jaar geen huis meer, hypotheek betalen en gaan huren.

Comment

"verzekeringen" zijn er in de éérste plaats om winsten te maken en niet om uit te betalen ..........

Comment

2 jaar geleden onze 6 maand oude volvo beschadigd geraakt in brussel door een wagen die geen voorrang van rechts gaf (linkerflank naar de botten). Aangezien de auto nog geen jaar oud was mocht hij hersteld worden. (8000 EUR kosten voor de tegenpartij. Achteras, ophanging ed moest vervangen worden). Swat tegenpartij was in Frankrijk ingeschreven en verzekerd, moesten eerst 500 EUR franchise zelf ophoesten, die eens het geregeld was met de Franse verzekering teruggestort zou worden.

Als ik me niet vergis hadden we op 2 weken zowel de auto als de 500 EUR terug, met dank aan ons KBC Kantoor. Eerste 5 dagen vervangauto door verzekering voorzien, daarna door de Volvo Dealer (maar die vervangwagen zit uiteraard in de herstelkost voor de tegenpartij). Ik denk dat het soms heeeeel erg belangrijk is een goed verzekeringskantoor te vinden ipv naar de maatschappij zelf te kijken. Maar zowel van KBC (vrij duur) als Argenta (minder duur) zijn we hier tevreden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                            2 jaar geleden onze 6 maand oude volvo beschadigd geraakt in brussel door een wagen die geen voorrang van rechts gaf (linkerflank naar de botten). Aangezien de auto nog geen jaar oud was mocht hij hersteld worden. (8000 EUR kosten voor de tegenpartij. Achteras, ophanging ed moest vervangen worden). Swat tegenpartij was in Frankrijk ingeschreven en verzekerd, moesten eerst 500 EUR franchise zelf ophoesten, die eens het geregeld was met de Franse verzekering teruggestort zou worden.

Als ik me niet vergis hadden we op 2 weken zowel de auto als de 500 EUR terug, met dank aan ons KBC Kantoor. Eerste 5 dagen vervangauto door verzekering voorzien, daarna door de Volvo Dealer (maar die vervangwagen zit uiteraard in de herstelkost voor de tegenpartij). Ik denk dat het soms heeeeel erg belangrijk is een goed verzekeringskantoor te vinden ipv naar de maatschappij zelf te kijken. Maar zowel van KBC (vrij duur) als Argenta (minder duur) zijn we hier tevreden.
                            idd met Frankrijk gaat 't bijzonder vlot, ooit(11jaar geleden) een aanrijding gehad op een rondpunt(française stak mij voorbij op rondpunt en sloeg dan ineens voor mijn neus af, recht hare zijkant in en hare cli(t)o(ris) een paar meter verder op't rondpunt gezet
                            een week later was auto gemaakt en factuur binnengebracht bij verzekering en zelfs de vrijstelling direct teruggekregen, ongeval was duidelijk genoeg volgens de verzekering(Volvo insurance)
                            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Hier zelfs met Bulgarije een goede ervaring! Nooit zelf iets moeten betalen. Auto binnensteken bij een aangesloten garage, daar een vervangwagen meegekregen en bij de auto te gaan ophalen niets moeten betalen. Enkel de naft van de vervangwagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk Berichten
                                Hier zelfs met Bulgarije een goede ervaring! Nooit zelf iets moeten betalen. Auto binnensteken bij een aangesloten garage, daar een vervangwagen meegekregen en bij de auto te gaan ophalen niets moeten betalen. Enkel de naft van de vervangwagen
                                Alles is dus in Bulgarije zelf gemaakt?
                                Uurloon van een garage is daar ook nul de botten en sommigen doen het heel goed!
                                Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                  Alles is dus in Bulgarije zelf gemaakt?
                                  Uurloon van een garage is daar ook nul de botten en sommigen doen het heel goed!
                                  Haha, neen niet goed uitgelegd! In Brussel is er ne Bulgaar uit Rotterdam die geen woord Nederlands kon met zijn in Bulgarije verzekerde auto los op mij ingereden. Waren twee gasten die echt vriendelijk waren. Ik begon al te vrezen toen ik na het accident keek en een buitenlands nummerplaat op een afgerakt voertuig zag. Maar dus totaal onterecht. Gast gaf mij zijn nummer en e-mail door omdat hij er echt over inzat.

Ik dacht gewoon dat die hele affaire veel langer ging duren aangezien het om een buitenlands voertuig ging.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat het soms heeeeel erg belangrijk is een goed verzekeringskantoor te vinden ipv naar de maatschappij zelf te kijken.
                                    Dat is inderdaad het belangrijkste je eigen agent/makelaar die de commissie opstrijkt moet zijn/haar werk serieus nemen en voor de klant zijn best doen, dat heeft niks met de maatschappij die erachter zit te maken, die gaan alleen maar werken door de goede opvolging van de tussenpersoon.
                                    Jij bent tevreden bij KBC wij waren slechts enkele maanden daar verzekerd (Polis gekoppeld aan hypotheek veel jaren geleden)en bij een klein schadegeval zijn we zo slecht geholpen dat we onmiddellijk bij onze vertrouwde makelaar zijn gegaan die de zaak toch oploste op een voor ons bevredigende manier. Bewijs dat niet het merk maar de mensen belangrijk zijn.
                                    Probleem bij velen is dat ze enkel kijken naar "goed"koop eender waar..., en niet naar inhoud polis en/of reputatie van de tussenpersoon, en dan later wanneer het mis is gegaan iedereen over dezelfde kam gaan scheren op forums met niets bijdragende uitingen.
                                    Het geval van topic starter is gewoon een slechte afhandeling niet professioneel te noemen, zijn garage en makelaar moeten dit regelen niet hij zelf daarvoor ben jij de KLANT ! er zijn ook goede makelaars en je stapt zo over ...
                                    Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
                                    My other car is a sailboat .....no traffic jam

Comment

Het verhaal sleept trouwens nog steeds aan... Ik vraag geregeld achter updates maar ik kan het beter loslaten. We zijn zowat een jaar verder en nog steeds geen oplossing... Ik spreek tegen een muur...
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                        Het verhaal sleept trouwens nog steeds aan... Ik vraag geregeld achter updates maar ik kan het beter loslaten. We zijn zowat een jaar verder en nog steeds geen oplossing... Ik spreek tegen een muur...
                                        Niet te doen.

Comment

Je wil niet weten wat voor feedback ik krijg

mei
                                          Ik heb het volgende al verkregen voor je schadegeval:
                                          Extra betaling van € 152 (2,5 d. derving aan € 20/d & wachttijd van 7 dagen tussen dag ongeval en 1ste expertise)

begin juni
                                          Ivm je wagen heb ik rappel gedaan bij de expert.
                                          Hij ging mij volgende week iets laten weten.
                                          juli
                                          WTF!! Dan heb ik het al 100den keren uitgelegd en krijg je zoiets terug...

Ik probeer door te pushen, maar de expert heeft wel het recht aan zijn zijde dus dit is niet evident.
                                          Dan zouden we al de overkoepelende sector van experten moeten aanschrijven aangezien hij zijn job wel heeft uitgevoerd zoals zou moeten :S
                                          augustus
                                          reminder geen antwoord gekregen...
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X