Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanhangenwagen voor 650 euro nieuw: kwaliteit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aanhangenwagen voor 650 euro nieuw: kwaliteit?

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een aanhangwagen voor gebruik verschillende doeleinden. Nu heb ik eentje tegengekomen met de ideale afmetingen & de prijs valt ook heel goed mee, vind ik toch (en dat voor een nieuwe).

http://www.2dehands.be/auto-onderdel...229258883.html 635 euro

of bv. deze, claimt zelfs in België te zijn gemaakt:

http://www.2dehands.be/auto-onderdel...227724347.html 611 euro

Heeft iemand ervaring met dergelijke remorque?
    Is dat kwalitatief? Of beter in hogere prijsklasse gaan?

Alvast merci,
    Grtn,
    F.

ik heb een aantal jaar geleden 550 € betaalt voor een nieuwe, met reservewiel, met hulpwieltje en slot voor de dissel. 225 cm lang en 118 cm breed (krijg twee osb planten juist langs elkaar gelegd). Nu al spijt gehad dat ik niet iets meer heb betaald voor een wat langere want net door die osb platen heb ik gemerkt dat je beter materiaal in de remork hebt liggen dan dat het een stuk uitsteekt. Maar kom, het lukt zo ook.

die staat altijd buiten, niet onder een afdak en die doet nog altijd heel goed zijn best. Waar wel op is bespaard (en dat zie je wel) zijn de velgen en banden. Velgen begonnen al zeer snel te roesten (waren al tweedehandsvelgen volgens mij) en de banden zijn oude banden met nieuw loopvlak. Niet de kost om te vervangen maar ge moet er wel rekening mee houden natuurlijk.
    www.peugeotforum.be

Comment

Dit zijn dezelfde aanhangers zoals je in de makro kan kopen.
      Zijn zeker niet slecht maar wel gelimiteerd tot max 750 kg.
      Als je zwaarder wil gaan moet je sowieso geremde hebben.

Comment

ik verdeel het merk Wiola, is pools maar maakt gebruik van kwaliteit assen.. zijn vrij goed in prijs.

als je info wil moet je maar pm'n

Comment

Er was een forummer die mij ooit info gegeven heeft bij de aanschaf van een aanhangwagen. Misschien kan je het topic terugvinden via de zoekfunctie. Hij heeft me toen uitgelegd waarom je maar beter wegblijft van de "makro aanhangwagens". Je kan maar beter iets meer geld uitgeven.

Ik heb uiteindelijk een zelfgemaakte aanhangwagen gekocht. Die heb ik al stevig op de proef gesteld
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

In Ronse is er een fabriekje die aanhangwagens maakt. Daar werken mensen dacht ik met een beperking. Van daar gaan die naar de merken die er hun merk opplakken. Ik heb daar enkele jaren geleden ene gekocht en na een jaar of vier verkocht aan de prijs die ik eraan gaf. Is dus zeer goedkoop daar. Moet eens even googlen of je het vindt, zoniet zoek ik wel eens. Is superinteressant om daar een aanhangwagen te kopen. Goede kwaliteit en lage prijs, dat is toch wat iedereen wil

Even gezochthttp://www.arcor.be/diensten/montage-aanhangwagens
            Last edited by ; 25/03/2015, 22:49.

Comment

Ik heb ook zo'n Pools Makro-exemplaar met zo'n Alko-as. Dat zijn toch van de meest kwalitatieve "merkloze" aanhangwagens die ik al gezien heb. Redelijk stevig uitgevoerd allemaal.
              Natuurlijk is dat niet geschikt voor dagelijks gebruik maar wel voor occasioneel transport of containerparkbezoek.

Ik heb een dubbelas en 1500 kg ofzo gaat daar vlotjes in hoor.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ik heb er ondertussen eentje besteld. 't is een dubbelas geworden, bak 256*150 (kan ik mijn kart ook vervoeren), assen zijn van Duitse Alko. Prijs viel heel goed mee (750excl).

Comment

Working...
                X