Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goeie BMW-dealer (x5)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goeie BMW-dealer (x5)

Hello

Al een tijdje aan het zoeken achter een BMW x5, altijd al willen hebben^^ Voor ik besloot die post hier te maken heb ik zelf wat op autoscout, kapaza en verschillende websites gekeken van autodealers, maar zou toch zeker zijn dat ik bij een goeie dealer aankoop.

Dus bij deze: Iemand ervaring met deze drie dealers?

- BMW Monserez
    - Kuurne motors
    - Bavaria motors

Die laatste twee spraken me het meest aan, zeker qua prijs. Heb ook al van een aantal andere mensen gehoord dat deze goeie dealers zijn maar k'vraag het liefst toch eens op het autoforum =) Monserez is natuurlijk gekend voor BMW, maar vond de website ivm 2dehandswagens (geen zin om een splinternieuwe wagen te kopen, heb ik als jonge gast geen geld voor;p) nogal chaotisch.

Moest iemand mij wat kunnen verder helpen? Dan zet ik zelf wel de stap om eens de garage te gaan bezoeken.

Thanks!

B & C Merksem , net zo goed als een officiele dealer maar eerlijke prijzen en goede service.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
      B & C Merksem , net zo goed als een officiele dealer maar eerlijke prijzen en goede service.
      Net zo goed?

Een pak beter dan de officiële
      BMW X5 45e

Comment

Zonder enige twijfel... Daar geven ze nog service! De topicstarter is van Koksijde? Wel een beetje ver dan...
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Excuseer, had ik beter gezegd => Liefst regio Kortrijk / Roeselare

Bedankt voor de snelle reacties al iig!

Comment

Een dealer is alleen goed als je betaalt.

Comment

garage breda in kooigem al eens bekeken. heb daar e90 gekocht en 5 jaar op onderhoud geweest, nooit problemen gehad, altijd correcte prijzen. zitten ondertussen in spierre helkijn denk ik (maar is maar een 2-tal kilometer verder)

Comment

Idd juist over de verkeerslichten

Comment

BMW Frank uit Kruishoutem
                  Ik ken een paar forummers die daar goede ervaringen mee hadden
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                  X