niets mis met Panamera Hybrid.....gewoon geen kennis bij de dealer (PCM)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Panamera Hybrid zit vol problemen
Collapse
X
-
Ja Porsche (en vag in het algemeen) doen het de laatste tijd blijkbaar niet zo goed meer qua betrouwbaarheid.
Brits onderzoek wijst uit dat de VAG-zusjes je nog weleens in de steek willen laten. Maar welke merken scoren dan wel? De speurneuzen van What Car? hebben uitgezocht welke auto’s het minst en welke het meest betrouwbaar zijn. Op basis van de gegevens van 50.000 verzekeringspolissen is er een lijstje uit komen rollen met 37 […]
Wil je een betrouwbare auto, ga dan voor een japanner. (Lexus?) ook al vind ik ze echt lelijk...
Tesla is oké maar heeft ook rammeltjes en kraakjes ( ook normaal, is een kleine fabrikant)
Eventueel een Mercedes S hybrid ?
De britten (Jag en Land Rover) hebben helaas nog geen hybrid, dus nog eventjes wachten ..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
De VAG hybrids (Golf GTE, audi e-tron) zijn ook niet betrouwbaar, veel kinderziektes.
BMW valt wel mee qua betrouwbaarheid (zelf in 3 jaar nog geen vodden gehad, wel geen hybrid, maar de bmw activehybrids hebben ook geen slechte reputatie)
En anders idd Lexus ..
Comment
-
Tja, kwaliteit en hybride. Dan denk ik da ge enkel bij lexus moet zijn. Die staan bekend als het meest betrouwbare merk en toyota is al jaren bezig met perfectioneren van de hybride techniek. De BMW activehybrides zijn (naar het schijnt!) ook goed. Ik heb echter maar 1 kennis die een activehybrid 7 heeft, dus het is niet echt relevant voor de gehele hybride lijn van BMW. Van Tesla heb ik eigenlijk nog niks slecht gehoord, daar hoort ge enkel positieve verhalen over. Daar moet ge zelf niet mee naar de garage, die update zichzelf zoals uwe iphone da zou doen
Als je echt betrouwbaarheid op de eerste plaats zet zou ik eigenlijk die hybride techniek links laten liggen. Ga gewoon voor een dikke S-klasse op benzine, die kunt ge met onderhoudscontract krijgen en ge zijt de eerste 4 jaar gerust. Zelfs als er een lampke kapot is valt da onder dat onderhoudscontract.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panama313 Bekijk Berichtenik vrees dat het de slechte keuze was de Porsche,al rijd die auto wel leuk. Dan toch een spleetoog?zal eens bij Lexus gaan kijken of gewoon een 535d misschien
Comment
-
Probleem van de zware diesels is dat ze systematisch aan een automaat gekoppeld worden. In D draait dan de motor amper gemiddeld op 1400 toeren in normaal verkeer. De motor functionneert dan meestal op een te lage temperatuur, behalve op lange ritten. Resultaat is vervuiling van de depollutie-gasfabriek die de diesels uitrust.
De winst van diesel-rijden valt dan terug in de zak van de concessiehouder...
Natuurlijk kan ook constant op S te rijden om het toerental te verhogen, maar de wagen wordt hierdoor nerveuzer dan de bestuurder het soms wenst. Nothing is perfect... Dan toch die hogere VAA slikken om van de aangename benzine-versie te mogen genieten ?Last edited by guyugy; 04/05/2015, 09:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEen Tesla zit ook zeer goed qua VAA. Of die betrouwbaar zijn weet ik echter niet, heb er nog niet veel negatiefs over gelezen of gehoord.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Porsche heeft meer en meer problemen met hun wagens. Ik kan er al boeken over schrijven. Onlangs was ik nog bij het OPC in Geel waar ze in de showroom aan een 991 turbo S "bezig" waren. Stond klaar voor buiten te rijden. Nummerplaten hingen er al op en de nieuwe eigenaar stond te wachten. Na een tijdje is die man met een golf mogen naar huis rijden. Ik ken ook iemand met een panamera E-hybrid en die heeft al meer met een vervangwagen gereden dan met zijn panamera. Toen hij die nieuw ging afhalen is hij er zelfs niet mee tot thuis geraakt. En de keer dat er bij OPC Geel iemand met een 991S kwam aangereden en de sleutels in de showroom smeet. Die man was razend. Blijkbaar was het zijn zeventiende keer dat die met dezelfde problemen binnen kwam. Of een panamera S-hybrid waar ze bijna alles aan vervangen moeten hebben. Viermaal telkens een week binnen gemoeten en dat op drie maanden tijd. Motor vervangen, hybride systeem vervangen, accupak vervangen ... En nu zou er op sommige panamera's een terugroepactie zijn betreft lekken van brandstofleidingen of zoiets.
Neen Porsche heeft zijn pluimen al langer verloren. Nu over tesla hoor je toch ook veel problemen. Enkel dat die mensen niet zoveel op het internet hangen en je het dus niet zoveel leest. En zeg nu zelf als je meer dan 100.000 euro uit gaat geven aan een wagen. Dat het nu een tesla, porsche, bmw of wat dan ook is. Dan ga je jezelf niet graag bij je familie en vrienden belachelijk maken omdat je constant problemen aan je dure wagen hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenCheck Tesla Owners forum & het topic hier eens.
Ja jij kan er wel lekker op bashen.
Die mensen hebben een (weliswaar niet perfecte) eigen auto en moeten niet stoefen met de auto's van de schoonpapaLast edited by kefkie; 04/05/2015, 09:45.BMW X5 45e
Comment
-
Panamera Hybrid zit vol problemen
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenPorsche heeft meer en meer problemen met hun wagens. Ik kan er al boeken over schrijven. Onlangs was ik nog bij het OPC in Geel waar ze in de showroom aan een 991 turbo S "bezig" waren. Stond klaar voor buiten te rijden. Nummerplaten hingen er al op en de nieuwe eigenaar stond te wachten. Na een tijdje is die man met een golf mogen naar huis rijden. Ik ken ook iemand met een panamera E-hybrid en die heeft al meer met een vervangwagen gereden dan met zijn panamera. Toen hij die nieuw ging afhalen is hij er zelfs niet mee tot thuis geraakt. En de keer dat er bij OPC Geel iemand met een 991S kwam aangereden en de sleutels in de showroom smeet. Die man was razend. Blijkbaar was het zijn zeventiende keer dat die met dezelfde problemen binnen kwam. Of een panamera S-hybrid waar ze bijna alles aan vervangen moeten hebben. Viermaal telkens een week binnen gemoeten en dat op drie maanden tijd. Motor vervangen, hybride systeem vervangen, accupak vervangen ... En nu zou er op sommige panamera's een terugroepactie zijn betreft lekken van brandstofleidingen of zoiets.
Neen Porsche heeft zijn pluimen al langer verloren. Nu over tesla hoor je toch ook veel problemen. Enkel dat die mensen niet zoveel op het internet hangen en je het dus niet zoveel leest. En zeg nu zelf als je meer dan 100.000 euro uit gaat geven aan een wagen. Dat het nu een tesla, porsche, bmw of wat dan ook is. Dan ga je jezelf niet graag bij je familie en vrienden belachelijk maken omdat je constant problemen aan je dure wagen hebt.
Me dunkt is de consument hier te braaf. Ieder product los van de kostprijs moet in orde zijn en als dat niet zo is moet de service en dienst naverkoop het leed op zijn minst verzachten en de klant asap voorzien van een oplossing in lijn met de verkoopovereenkomst en voorwaarden.
Sent from over-priced mobile deviceLast edited by Alfa-Beemer; 04/05/2015, 09:58.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEen Tesla zit ook zeer goed qua VAA. Of die betrouwbaar zijn weet ik echter niet, heb er nog niet veel negatiefs over gelezen of gehoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenbinnenafwerking is triestig volgens vele reviews, ...
Dat is tegelijk een groot nadeel aan de Tesla, het feit dat ze de wagen constant evolueren geeft ergens aan dat dit product nog niet volwassen is. Het rijdt nochtans super ... ermee rijden is bij wijze van spreken ook kopen. Paar dagen later, na wat research te doen, gaat uw goesting snel weer over. Doe je de research niet, weet je eigenlijk niet waaraan je begint en dan gaat het tegenvallen.
Comment
-
Is hier in het verleden al eens gepasseerd, alles wat met hybride te maken heeft maar één merk, nml. Lexus. Zij staan hierin het verste. Ik zou persoonlijk nooit geen hybride kopen bij MB, BMW of Audi.
Toch een vervelende zaak als je zo iets weeral voor hebt. Ik zou er niet mee kunnen lachen. Vandaar ook mijn keuze voor een oerdegelijke diesel van Audi. 😀
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIs hier in het verleden al eens gepasseerd, alles wat met hybride te maken heeft maar één merk, nml. Lexus. Zij staan hierin het verste. Ik zou persoonlijk nooit geen hybride kopen bij MB, BMW of Audi.
Toch een vervelende zaak als je zo iets weeral voor hebt. Ik zou er niet mee kunnen lachen. Vandaar ook mijn keuze voor een oerdegelijke diesel van Audi.
Sent from somewhere, using Tapatalk.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenIk heb ook eieren voor mijn geld gekozen. Namelijk oerdegelijke diesel van BMW
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHet moet wel een 6 cilinder zijn, anders mag je dat oerdegelijke achterwegen laten.
Sent from somewhere, using Tapatalk.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenPorsche heeft meer en meer problemen met hun wagens. Ik kan er al boeken over schrijven. Onlangs was ik nog bij het OPC in Geel waar ze in de showroom aan een 991 turbo S "bezig" waren. Stond klaar voor buiten te rijden. Nummerplaten hingen er al op en de nieuwe eigenaar stond te wachten. Na een tijdje is die man met een golf mogen naar huis rijden. Ik ken ook iemand met een panamera E-hybrid en die heeft al meer met een vervangwagen gereden dan met zijn panamera. Toen hij die nieuw ging afhalen is hij er zelfs niet mee tot thuis geraakt. En de keer dat er bij OPC Geel iemand met een 991S kwam aangereden en de sleutels in de showroom smeet. Die man was razend. Blijkbaar was het zijn zeventiende keer dat die met dezelfde problemen binnen kwam. Of een panamera S-hybrid waar ze bijna alles aan vervangen moeten hebben. Viermaal telkens een week binnen gemoeten en dat op drie maanden tijd. Motor vervangen, hybride systeem vervangen, accupak vervangen ... En nu zou er op sommige panamera's een terugroepactie zijn betreft lekken van brandstofleidingen of zoiets.
Uiteindelijk vind ik de problemen met Porsche niet meer of minder dan met Mercedes en BMW. Het enige verschil is dat BMW en MB dit in Belgie serieuzer fixen. Had uw diagnose of herstelling correcter verlopen had U waarschijnlijk die frustraties niet gehad denk ikLast edited by MRJ; 04/05/2015, 12:57.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenIk zie er zo eentje elke dag als ik mijn brood ga halen... Telkens op een andere plaats op de parking, dus is deze toch niet elke dag defekt
OT : eigenlijk wel erg dat zelfs een Porsche Panamera geen garantie is op een kraakvrije wagenprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
Comment