Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering veel vermogen jonge bestuurder ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
    Rij gewoon onverzekerd rond, da's niet zo erg als ze zeggen

Sent from my iPhone using Tapatalk
    'T is dat. Gewoon oppassen dat je niemand aanrijdt, easy toch?

Comment

komaan gasten 240 pk is enorm veel voor iemand van 19 he

Comment

Waarom niet met wat minder beginnen?
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joachimF430 Bekijk Berichten
          Als je al wat geïnformeerd hebt dan zal je al weten dat je dit als 19 jarige bijna nergens verzekerd zal krijgen. 180pk is volgens mij al heel moeilijk te verzekeren voor een jonge gast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            Als je al wat geïnformeerd hebt dan zal je al weten dat je dit als 19 jarige bijna nergens verzekerd zal krijgen. 180pk is volgens mij al heel moeilijk te verzekeren voor een jonge gast.
            Zelfs nog veel minder dan dat, op mijn 21 wouden ze mijn Astra met 110 pk allees nie verzekeren (of smeten ze met bedragen van 3800 eur als signaal dar ze mij nie woude). 180pk op 19 zal dus zeker njet zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joachimF430 Bekijk Berichten
              +1 inderdaad!
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ja , al die patsers hier met hun dikke PK's ...

Comment

Ik vraag mij gewoon af waar die mee bezig zijn. Als mijn kids binnenkort 18 zijn, kunnen die gewoon met mijn M3 of 535i rijden... wat gaan verzekeringen daar aan doen.
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
                    Zelfs nog veel minder dan dat, op mijn 21 wouden ze mijn Astra met 110 pk allees nie verzekeren (of smeten ze met bedragen van 3800 eur als signaal dar ze mij nie woude). 180pk op 19 zal dus zeker njet zijn

Als ik mij niet vergis is alles boven de 100pk "veel" voor de verzekeringen als het voor een jonge gast is...

Comment

Mijn seat leon van 150pk heb ik aan 20 jaar makkelijk kunnen verzekeren zonder die torenhoge kosten te betalen die ik hier lees...

Comment

De oplossing is laat een van u ouders die verzekeren en betaal jij gewoon dat bedrag terug aan je ouders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Echt belachelijk he. Alle jonge gasten zouden met een 200d of 250d moeten beginnen rijden.
                          Liever ni want er zijn er helaas ook veel die ni kunne rijde, en da zou verspilling zijn

Comment

ga eens horen bij optimco. zijn redelijk flexibel voor jonge gasten
                            Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                            Klikerdeklikhier
                            Car name: Octavius Rsus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
                              De oplossing is laat een van u ouders die verzekeren en betaal jij gewoon dat bedrag terug aan je ouders
                              Zoiets heeft een naam: "fraude". In geval van een ernstig ongeval (dode, handicap,...) wil ik niet in uw schoenen staan... 1 domme beslissing die uw hele leven lang u kan achtervolgen.
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Als Geld geen probleem is krijg je alles verzekerd .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                  Zoiets heeft een naam: "fraude". In geval van een ernstig ongeval (dode, handicap,...) wil ik niet in uw schoenen staan... 1 domme beslissing die uw hele leven lang u kan achtervolgen.
                                  Thah... En wat als mijn kinderen met mijn auto's rijden? Dat is toch geen fraude? En komt op hetzelfde neer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                    Thah... En wat als mijn kinderen met mijn auto's rijden? Dat is toch geen fraude? En komt op hetzelfde neer.
                                    Dan moeten die in principe ook vermeld staan als occasioneel bestuurder, hadden mijn ouders destijds toch gedaan. Ik weet meerdere verzekeringskantoren waar ze zelfs geen auto van zoon of dochter verzekeren op naam van de ouders omwille van fraude zoals BEEMER aanhaalt
                                    1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                                    1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                                    2006 seat altea (daily)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
                                      ga eens horen bij optimco. zijn redelijk flexibel voor jonge gasten
                                      Inderdaad, broer van 21 zit daar ook met zijn 241pk. Volledig op zijn naam en zeker betaalbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
                                        Dan moeten die in principe ook vermeld staan als occasioneel bestuurder, hadden mijn ouders destijds toch gedaan. Ik weet meerdere verzekeringskantoren waar ze zelfs geen auto van zoon of dochter verzekeren op naam van de ouders omwille van fraude zoals BEEMER aanhaalt
                                        Dus als ik een random iemand, of een vriend laat rijden, moet ik dat vermelden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                          Fraude vind ik nu wel wat overdreven, als je als jonge gast gewoon een iets of wat snelle wagen wilt maar je krijgt hem niet verzekerd...
                                          Wat kun je dan doen, tis niet zo dat elke eigenaar van een "pk monster" ook zo zal rijden.

Comment

Working...
                                          X