Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering veel vermogen jonge bestuurder ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzekering veel vermogen jonge bestuurder ?

Ben opzoek naar een verzekeringsmaatschappij die jonge bestuurders aanneemt met een wagen met veel vermogen .
    Maakt niet uit wat het kost

Alvast bedankt grtz joachim

Welke wagen? En 18j zeker?
    Polo 6n 1.4

Comment

Aan zijn naam te zien is het een F430. Geen enkele verzekeraar zal dit risico nemen tenzij tegen een belachelijk hoge premie.

Comment

Dat denk ik niet want daar steekt de supercharger dan door de kofferklep achteraan, dat is ook geen zicht.
        Ik gok eerder een 240Z

of een Mercedes S
        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joachimF430 Bekijk Berichten
          Ben opzoek naar een verzekeringsmaatschappij die jonge bestuurders aanneemt met een wagen met veel vermogen .
          Maakt niet uit wat het kost

Alvast bedankt grtz joachim
          hoeveel is veel vermogen?
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Welke auto, welke leeftijd, en waar woon (of deal) je?

Comment

Och, gewoon bij DVV gaan.
              Daar krijgt ge zelfs een Saxo met vlammende uitlaat verzekert.

Comment

Is 't weeral vakantie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                  Is 't weeral vakantie?
                  Bijna, eerst verzekering vinden, en dan de hartverscheurende keuze maken tussen een 918, P1 of La Ferrari.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                    Och, gewoon bij DVV gaan.
                    Daar krijgt ge zelfs een Saxo met vlammende uitlaat verzekert.
                    Zeker eens bij www.best4u.be horen. Ken Rudi persoonlijk en dat is de man waar ge ook moet zijn als jongere om een motor betaalbaar te verzekeren. Dat is ook via DVV.
                    Maar zoals bij alle maatschappijen zien ze u en uw familie ook graag komen in zulke gevallen

Comment

hahaha nee jongens heb eerst gwn met men l200 gereden
                      omdat die wagen uitnodigt om rustig te rijden omdat ik maar weinig ervaring heb.

en dat dealen , ik "deel" baksten uit op het werk ik werk in de bouw
                      en da wagen betreft een astra opc nurburgring edition met 240 pk ik sta op het punt zoeen te kopen daarmee

Comment

240pk? En ik die dacht aan iets a la 500 à 600 pk. Want dat is pas veel vermogen.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ik ben heel blij dat ne jonge gast dat veel vermogen vindt. In een Astra OPC is dat trouwens ook veel (en voor de verzekeringen ENORM veel).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                            240pk? En ik die dacht aan iets a la 500 à 600 pk. Want dat is pas veel vermogen.
                            Inderdaad, zoveel heeft m'n V70 zelfs bijna. Noem ik gewoon voldoende vermogen hoor

Comment

Pff ik was 21 toen ik men w124 2.5 diesel wou laten verzekeren en er was er welgeteld 1 die toehapte, al de rest keek precies alleen maar naar de cilinderinhoud in plaats van naar de pk's (90)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
                                Pff ik was 21 toen ik men w124 2.5 diesel wou laten verzekeren en er was er welgeteld 1 die toehapte, al de rest keek precies alleen maar naar de cilinderinhoud in plaats van naar de pk's (90)
                                Echt belachelijk he. Alle jonge gasten zouden met een 200d of 250d moeten beginnen rijden.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joachimF430 Bekijk Berichten
                                  hahaha nee jongens heb eerst gwn met men l200 gereden
                                  omdat die wagen uitnodigt om rustig te rijden omdat ik maar weinig ervaring heb.

en dat dealen , ik "deel" baksten uit op het werk ik werk in de bouw
                                  en da wagen betreft een astra opc nurburgring edition met 240 pk ik sta op het punt zoeen te kopen daarmee
                                  Enkel ba if omnium ook?
                                  Sowizo zal dat een combinatie worden met polissen van je ouders of dat zal niet lukken.
                                  Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Inderdaad, zoveel heeft m'n V70 zelfs bijna. Noem ik gewoon voldoende vermogen hoor
                                    In een volvo met diesel klopt dit... ;-)

Comment

240pk Zal je als 19jarige vrijwel nergens verzekerd krijgen tenzij tegen een waanzinnig hoge premie.

Comment

Rij gewoon onverzekerd rond, da's niet zo erg als ze zeggen

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                        X