Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Och, gewoon bij DVV gaan.
Daar krijgt ge zelfs een Saxo met vlammende uitlaat verzekert.
Zeker eens bij www.best4u.be horen. Ken Rudi persoonlijk en dat is de man waar ge ook moet zijn als jongere om een motor betaalbaar te verzekeren. Dat is ook via DVV.
Maar zoals bij alle maatschappijen zien ze u en uw familie ook graag komen in zulke gevallen
hahaha nee jongens heb eerst gwn met men l200 gereden
omdat die wagen uitnodigt om rustig te rijden omdat ik maar weinig ervaring heb.
en dat dealen , ik "deel" baksten uit op het werk ik werk in de bouw
en da wagen betreft een astra opc nurburgring edition met 240 pk ik sta op het punt zoeen te kopen daarmee
240pk? En ik die dacht aan iets a la 500 à 600 pk. Want dat is pas veel vermogen.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Pff ik was 21 toen ik men w124 2.5 diesel wou laten verzekeren en er was er welgeteld 1 die toehapte, al de rest keek precies alleen maar naar de cilinderinhoud in plaats van naar de pk's (90)
Pff ik was 21 toen ik men w124 2.5 diesel wou laten verzekeren en er was er welgeteld 1 die toehapte, al de rest keek precies alleen maar naar de cilinderinhoud in plaats van naar de pk's (90)
Echt belachelijk he. Alle jonge gasten zouden met een 200d of 250d moeten beginnen rijden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
hahaha nee jongens heb eerst gwn met men l200 gereden
omdat die wagen uitnodigt om rustig te rijden omdat ik maar weinig ervaring heb.
en dat dealen , ik "deel" baksten uit op het werk ik werk in de bouw
en da wagen betreft een astra opc nurburgring edition met 240 pk ik sta op het punt zoeen te kopen daarmee
Enkel ba if omnium ook?
Sowizo zal dat een combinatie worden met polissen van je ouders of dat zal niet lukken.
Comment