Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gesprongen distributieketting Opel Zafira 70000 km

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar Opel is toch wel 1 van de grootste brolmerken die er zijn. Nooitvanzeleven komt dat hier op de hof.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
      Als je hier een bewijsje van hebt, dan heb je ze serieus bij hun kloten
      plots werd daar niets meer van terug gevonden ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Std Bekijk Berichten
        plots werd daar niets meer van terug gevonden ....
        Ja en "wat je niet kunt bewijzen, is ook niet gebeurd" in een rechtbank...
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Als de ketting vervangen moest worden, dan was het de taak van de garage om u dit te melden bij het onderhoud. Zijn er nog andere gevallen gekend van kettingproblemen bij de zafira 1.6?
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Die campagne over de leidingen hebben te maken met de turbo.
            Raar geval, als jij op tijd u onderhoud hebt laten uitvoeren valt u toch niets te verwijten?
            Triestig van Opel dat ze zich zo terug trekken, qua garantie heeft Opel nog heel wat te leren. Zeker als de dealer al eens een garantie aanvraag had ingediend, daar zijn 100% zeker nog bewijzen van.

Comment

Het feit dat ze bij Opel een terugroepactie zeer omfloerst een 'campange' noemen zegt ook zeer veel over dat merk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Het feit dat ze bij Opel een terugroepactie zeer omfloerst een 'campange' noemen zegt ook zeer veel over dat merk.
                Zo kan je over alles neuten natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                  Santé mijn ratje..als je op tijd onderhoud laat uitvoeren,hebben ze toch geen poot om op te staan?,Ieder geval zoals reeds meermaals vermeld,ik zou toch een advocaat raadplegen en mij niet zomaar naar de sllachtbank laten leiden..
                  rechtsbijstand en/of advocaat van de firma die wagen least moet toch ingeroepen worden?

Comment

Jammer maar helaas maar Opel is gewoon het grootste zeikmerk die er is… in mijn vrouw haar Opel zit ook al een nieuwe ( revisie ) motor in nadat hij na nog geen 70.000km in de soep was gedraaid… wel bijna 8 jaar oud maar eigenlijk de grootste schande die er is…. ( om de 10.000km onderhoud en m’n vrouw is dan nog een heel rustige chauffeur… ), de motor is één ding, je wil gewoon niet weten wat daar al allemaal anders al aan defect is gegaan… vorige week het laatste nieuwtje, ruit aan een achterportier gewoon in de deur gevallen al rijdend…
                    Wij hebben ook een tijdje proberen iets te verkrijgen van Opel maar dat was vechten tegen de bierkaai , nu het zal dan ook NOOIT meer een Opel worden… Haar wagen heeft reeds een veelvoud aan kosten/onderhoud gekost dan wat mijn laatste 4 Audi’s op rij hebben gehad ( en ruim 700.000km verder… )

Comment

Je zegt dat je iets over het onderhoud zat, hoeveel is dit concreet? Dit is wel het sterkte verhaal wat ik al hoorde. Je bent toch niet blijven doorrijden met een stop lichtje omdat het oliepijl te laag stond? Onvoldoende smering zegt de expert, maar je zegt dat het oliepijl normaal stond.
                      Vraag op je werk of ze rechtsbijstand hebben, vraag eens aan je verzekeraar of de familiale in zo'n geval tussenkomt (kan dom zijn, maar dat is toch voor schade die je toebrengt aan derden). Er zou tegenexpertise moeten gebeuren, maar dit kost ook alweer geld. Net zoals al die weken dat hij daar bij die dealer staat. Die kunnen je nogal een faktuur sturen als ze willen. Vind het een erg kromme situatie die wel heel jammer is voor jullie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                        Zo kan je over alles neuten natuurlijk

Zo kan je inderdaad over alles neuten maar ik spreek uit ervaring: bij Opel is er gewoonweg veel om over te neuten en ik ben niet de enige die het zegt. Tenzij je niet anders kan of niks anders kent kom je gewoonweg niet bij Opel, dat is mijn mening over dat merk. Veel Opel dealers denken nog zoals vroeger: je komt hier toch met je auto dus gaan we goed doorrekenen. Dat zal uiteindelijk tot de ondergang van veel van die dealers lijden.

Comment

Over elk merk kan je tegenwoordig wel boeken schrijven
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

rechtsbijstand? dan moet je zeker deze nemen

Comment

Rechtsbijstand is het beste in deze situatie denk ik...

Als Opel voet bij stuk houdt en je niet echt een hard bewijs hebt...

Feit is wel dat Opel tegenwoordig op niks trekt, op mn werk hebben ze Opel firmawagens, nog niks dan problemen mee gehad.
                              En een kennis hun Insigna hadden ze na 30.000 kms al terug verkocht, wegens een panne hier en panne daar...
                              Zou toch niet mogen?

Comment

En nog steeds geen antwoord van TS op mijn vraag over wanneer het onderhoud is gebeurd en wanneer het had moeten gebeuren. Heeft iemand beseft dat ze toch niet alles hebben gedaan zoals het hoort?
                                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Was me ook opgevallen...
                                  Iedereen zegt hier rechtsbijstand, maar het gaat om een leasewagen dacht ik. Weinig kans dat ze dan rechtsbijstand hebben denk ik.

Comment

als alle onderhoudsbeurten gebeurd zijn binnen de vermelde periode, kunnen ze de bestuurder niks aanwrijven. jij moet geen technische kennis hebben van je auto, enkel opvolgen wat de onderhoudsintervallen zijn...
                                    ooit een probleem gehad met verbrande kleppen op 240.000km, garage dacht dat mijne auto nog hydraulische kleppen had maar was 't eerste bouwjaar met regelbare kleppen... garage heeft alles betaald, ik heb enkel 50% betaald van wat een distributieriemwissel kost(wegens halverwege tot aan volgende wissel) gewoon na een vriendelijk gesprek met de dealer,auto was dan bijna 8 maanden uit garantie....
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Klinkt gelijk aan het verhaal dat ik wist van de diesel 1.6.....kettingen lijken me onbetrouwbaarder dan riemen tegenwoodig
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                                      X