Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen service bij BMW Meerschman

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Ik begrijp best dat ze niet willen meewerken maar dan moeten ze je niet aan het lijntje houden ook.
    Wij hebben ook een premium selection gehaald uit duitsland en dan nog via een onafhankelijke garage en daar zijn na een paar maanden gewoon netjes de injectoren en hpfp vervangen onder garantie bij een officiële dealer.

    Wel een kanttekening: wagen 2 weken kwijt geweest omdat ze waarschijnlijk hun eigen klanten voorrang geven.

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Je moet er naartoe gaan en zelf je mond open doen in plaats van elke avond je mailtjes te checken. Ik verbaas mij er altijd over hoe lang sommige mensen wachten om dit te doen als het al zo ver komt. Typisch voor Vlamingen zou ik zeggen.
      Zeker doen, best nog op moment dat er andere ( mogelijke) klanten zijn, en dan zeker niet stil praten!

      Comment


      • #23
        Ik heb ook een garantiegeval gehad met een BMW gekocht in Duitsland.
        Totaal geen problemen gehad op dit te laten repareren bij BMW dealer G&A (Turnhout) .
        Waar ik nog nooit eerder een wagen in onderhoud of gekocht had.
        Ik heb ook niet moeten bellen of mailen met de BMW dealer in Duitsland.

        Comment


        • #24
          BMW Juma in Mechelen haalt zelf wel vaker premium selections uit Duitsland om hier te verkopen.
          The shark is BACK! BMW 635csi

          BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017


          2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

          Comment


          • #25
            Ik ben als klant best wel tevreden van meerschman.Ben daar klant terwijl er op 5 min van bij mij een ander BMW garage is en toch rij ik liever 15 min tot bij meerschman.Je had zelf tot naar daar moeten gaan en het niet via mail of telefoon moeten doen.Komen dikwijls misverstanden van.De premium wagens zijn misschien wel goedkoper in Duitsland maar als je dan iets zoals dit tegen komt...


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


            • #26
              Topic sluiten aub . Ik vind het niet kunnen dat mensen zich registreren op een forum voor een bedrijf zwart te maken met 1 bericht en daarna niets meer laten horen.

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door suge7 Bekijk Berichten
                Ik ben als klant best wel tevreden van meerschman.


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Idem hier,ooit een akkefietje gehad met mijn E90,aangekocht bij een handelaar,blek een relais te zijn die kaputt was,zonder afspraak direkt mogen binnenrijden en aan de pc gehangen,+hersteld,was in Zottegem als ik me nog kan herinneren.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                  Mijn vader heeft een bouwfirma en vergelijk het altijd hiermee: in Ikea een keuken gaan kopen, zelf in elkaar proberen prutsen (of door hen) en dan aan een gespecialiseerd firma hulp gaan vragen. Moet je eens proberen, leuk antwoord.
                  Is goed te verstaan, maar Commercieel heel dom. heel veel firma's, zeker in de bouw, hangen af van mondelinge reclame. 1 ontevreden "klant" kan leiden tot het mislopen van meerdere orders.

                  Net hetzelfde als bij TS, denk niet dat hij nog een wagen bij Meerschman zal kopen en wss zal hij vrienden en familie deze zaak ook niet aanraden.

                  Comment


                  • #29
                    Bij veel BMW garages liggen ze echt niet wakker van een klant meer of minder.

                    Comment


                    • #30
                      Persoonlijke situaties... Zelf ook wel tevreden bij Meerschman, al begrijp ik dat het ook daar kan foutgaan.

                      Comment


                      • #31
                        @BlackHorse: En als je nu Meerschman Google'd kom je hier terecht...

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door Z3MC Bekijk Berichten
                          @BlackHorse: En als je nu Meerschman Google'd kom je hier terecht...
                          daaraan zou je hoe belangrijk klantentevredenheid is. Negatieve ervaringen komen snel op het net terecht en google ... die vindt alles.

                          Nu ja, heb zelf ook mogen ondervinden via het opstarten van een zelfst. activiteit hoe oubollig de autosector is. Prospectie, uhhh, nooit van gehoord, is niet nodig, ... Tijd aan klanten besteden , neen niet nodig., ... het gaat toch supergoed in de autosector, ... Klantentevredenheid, ... Niet belangrijk , ... We hebben klanten genoeg, ....(Ten tijde van volle crisis toen)

                          Comment


                          • #33
                            De verkopers bij BMW (en wsl bij andere merken) hebben nochtans een pak prospectie te doen. De tijd om achterover te liggen met de benen op de bureau is voorbij...

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door Z3MC Bekijk Berichten
                              De verkopers bij BMW (en wsl bij andere merken) hebben nochtans een pak prospectie te doen. De tijd om achterover te liggen met de benen op de bureau is voorbij...
                              De merken die bedrijfsvoertuigen hebben, die doen aan actieve propectie en dan zijn meestal verkopers die zich enkel bezig houden met lichte bedrijfswagens. Verkopers die zich bezig houden met personenwagens doen absoluut niet aan actieve prospectie. Een goede verkoper volgt zijn offertes op, maar geloof mij, 90% van de verkopers doet dit absoluut niet.

                              op mijn werk ontvangen we dagelijks tientallen telefoontjes van firma's die hun producten willen voorstellen. In die vijf jaar dat ik op mijn huidig werk zit, heb ik nog nooit telefoon ontvangen van autodealers die aan actieve prospectie doen.

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                                De merken die bedrijfsvoertuigen hebben, die doen aan actieve propectie en dan zijn meestal verkopers die zich enkel bezig houden met lichte bedrijfswagens. Verkopers die zich bezig houden met personenwagens doen absoluut niet aan actieve prospectie. Een goede verkoper volgt zijn offertes op, maar geloof mij, 90% van de verkopers doet dit absoluut niet.
                                Ik kan je geen ongelijk geven, en gelukkig zit er al 10% bij die wel zijn werk deftig doet.

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Z3MC Bekijk Berichten
                                  @BlackHorse: En als je nu Meerschman Google'd kom je hier terecht...
                                  Bij mij is dat momenteel niet zo.

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                    Bij mij is dat momenteel niet zo.
                                    Tik in 'meerschman bmw' en op pagina 3 heb je al prijs en dat gaat er nooit meer af...

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Z3MC Bekijk Berichten
                                      Tik in 'meerschman bmw' en op pagina 3 heb je al prijs en dat gaat er nooit meer af...
                                      Tik " bmw meerschman ervaringen" in en ze komen op de eerste pagina, tweede link.
                                      en hoe meer wij meerschman typen, hoe meer ze naar boven komen in de google ranking

                                      Comment


                                      • #39
                                        Geen service bij Meerschman - vervolg

                                        De wagen is ondertussen hersteld in Duitsland, zonder problemen.
                                        De service die iemand je biedt, ken je pas als er een probleem moet opgelost worden.
                                        Als het is om te verkopen, zet elke dealer zijn beste beentje voor, om later een probleem op te lossen is iets anders.
                                        Het feit dat die wagen niet bij hen gekocht is, doet er weinig toe want ik ben klant bij hen. Het gaat immers ook over een BMW met Europese garantie op, niet over een wagen uit de Ikea zoals iemand suggereert. Weer een bewijs dat Europa niet verenigd is? En de wagen ging op onderhoud bij Meerschman. En Meerschman ging het pas herstellen als het geld van de verzekeraar op hun rekening stond. Dus ze hadden 0 risico en moesten niets voorschieten.
                                        De echte reden van deze houding is natuurlijk dat men een klant een auto heeft zien kopen in Duitsland en niet meer bij hen. De reden is simpel: een grote dealer in Duitsland heeft meer jaarwagens staan dan alle dealers in België samen. De keuze is dus veel groter. Als mijn Belgische dealer hetzelfde kon aanbieden had ik zeker bij hem gekocht.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Zo denken mensen dus: "ik ben daar klant dus moeten ze daar alles voor mij doen..." Ergens logisch dat zoiets bij veel garages niet pakt want in veel BMW concessies zitten ze tot over hun oren in het werk om de wagens van hun vaste/grote klanten te onderhouden en te herstellen. Logisch dat ze dan af en toe iemand weigeren die garantie komt eisen met een elders gekochte wagen, niet alles wat een garage onder garantie doet wordt immers terugbetaald door de constructeur.

                                          En wat betreft die jaarwagens in Duitsland: vrijwel alle BMW premium selection auto's die bij de Belgische BMW dealers staan komen uit Duitsland.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X