Even mijn slechte ervaring bij BMW Meerschman delen:
In 2008 koop ik er een nieuwe 520 twv 44000 €. 5 jaar gaat die daar op onderhoud. In 2013 koop ik een andere wagen, een X5 jaarwagen uit Duitsland. Deze gaat weer op onderhoud bij Meerschman (Zottegem).
Op deze wagen zit nog 2 jaar garantie (Duitse garantie) en er komen elektrische problemen aan: inklapbare trekhaak en glasdak. Ik laat de diagnose maken bij Meerschman (2 keer 65 €) en geef dit door aan de BMW dealer in Duitsland. De herstellingskosten (+- 3500 €) worden goedgekeurd en mogen door Meerschman uitgevoerd worden.
Meerschman moet enkel een dossier openen en dat weigeren ze. Eerst zegt men ok het is goed, maar het geld moet eerst op onze rekening staan. Ok voor mij. Maar toch doen ze niks. Ik mail 2 keer naar de zaakvoerder met de vraag of ze nu gaan herstellen en wacht telkens 2 tot 3 weken. Gewoon geen antwoord gekregen...
Een klant die reeds voor 50000 € gekocht heeft mag toch wel iets meer service verwachten zou ik denken. In Duitsland begrijpen ze totaal niets van de houding van Meerschman maar herstellen ze de wagen wel met de glimlach. Ook zij moeten zo een dossier indienen trouwens.
Mij zien ze dus nooit meer terug bij Meerschman en ik raad deze dealer niemand aan. Mijn vrouw moest al niets hebben van die garage wegens negatieve ervaringen in het verleden, en nu heb ik er ook genoeg van.
In 2008 koop ik er een nieuwe 520 twv 44000 €. 5 jaar gaat die daar op onderhoud. In 2013 koop ik een andere wagen, een X5 jaarwagen uit Duitsland. Deze gaat weer op onderhoud bij Meerschman (Zottegem).
Op deze wagen zit nog 2 jaar garantie (Duitse garantie) en er komen elektrische problemen aan: inklapbare trekhaak en glasdak. Ik laat de diagnose maken bij Meerschman (2 keer 65 €) en geef dit door aan de BMW dealer in Duitsland. De herstellingskosten (+- 3500 €) worden goedgekeurd en mogen door Meerschman uitgevoerd worden.
Meerschman moet enkel een dossier openen en dat weigeren ze. Eerst zegt men ok het is goed, maar het geld moet eerst op onze rekening staan. Ok voor mij. Maar toch doen ze niks. Ik mail 2 keer naar de zaakvoerder met de vraag of ze nu gaan herstellen en wacht telkens 2 tot 3 weken. Gewoon geen antwoord gekregen...
Een klant die reeds voor 50000 € gekocht heeft mag toch wel iets meer service verwachten zou ik denken. In Duitsland begrijpen ze totaal niets van de houding van Meerschman maar herstellen ze de wagen wel met de glimlach. Ook zij moeten zo een dossier indienen trouwens.
Mij zien ze dus nooit meer terug bij Meerschman en ik raad deze dealer niemand aan. Mijn vrouw moest al niets hebben van die garage wegens negatieve ervaringen in het verleden, en nu heb ik er ook genoeg van.
Comment