Wij hebben op de zaak 2 mercedessen van bij Mercedes garage Jacobs te Sint-Niklaas staan en dit sinds 3 maanden. Een S500 Hybride en een Shooting Brake Amg.De verkoper deed zyn best om te verkopen en zo snel moglijk het contract ondertekend te krijgen wat mag van mij, en een vriendelijke kerel ook!``Maar`` wanneer het op service aankomt een dikke NUL. Gewoonweg schandalig...Op de shooting brake zitten er trillingen op de deurspeaker en heb daarvoor een afspraak gemaakt om 13uur. Arriveerde er om 12:50 afgelopen vrijdag, om 14:30 roept de receptioniste me om te zeggen dat ze NIETS aan de wagen gedaan hebben. Ik heb en dan ook gevraagd waarom ik 2uur moet wachten voor niets... op die tijd had ik zelf al een nieuwe speaker kunnnen plaatsten bij wijze van spreken. Mijn wachturen (tijdens het werk) kost evenveel als een deur speaker. Ze konden het toch niet zo goed horen... Niet moeilijk als je dit test in een werkplaats vol met lawaai waar ze nieuwe velgen aan het plaatsen zyn, en draaiende motoren hebt. Ik zit dagelijks in de wagen en het irriteert me rot.. ook mijn passagiers beamen dit. Na mijn gedacht te hebben gezegd had iemand mijn gsm nummer genoteerd en ze gingen met vrijdag nog bellen, nu dinsdag nog helemaal niets gehoord...De Hybride heeft steeds laadproblemen... hij laadt gewoon niet op. Wagen binnengebracht en het zou opgelost zyn maar niet dus laat weer niet op... Terugbinnenbrengen en terugbinnenbrengen ... en probleem blijft.Na wat opzoekwerk zyn er blijkbaar velen die niet tevreden zyn van Jacobs...Nu nog de Mercedes invoerder op de hoogte brengen en van garage veranderen... die hopelijk wat meer service minded is. Dacht aan mercedes Antwerpen op de plantin en moretus lei.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jacobs Sint-Niklaas Mercedes.
Collapse
X
-
Ok.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
-
Ben benieuwd of Antwerpen veel beter is, wachten op Bobo dan maar, Is mijn eerste post en klopt om mijn gal uit te spuwen voor het spenderen van zo een budget aan wagens had ik toch iets meer service verwacht.Als ik ergens anders me nog moet voorstellen geen probleem, weet alleen niet waar ergens op het forum.
Comment
-
Hoi Dirk,
Je wagens voorstellen doe je hier: http://www.autoforum.be/forumdisplay...jn-Duitse-Auto (1 auto per topic)
Wat je probleem betreft, Jacobs Lokeren (roeger Van Winkel) is naar ons mening beter qua service. Al 3 jaar tevreden klant. Misschien eens proberen?
Comment
-
Mijn '86 230E komt van Jacobs.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenservice is zo persoonlijk als iets, de ene loopt bij wijze van spreke van st niklaas naar apen en is tevreden, de andere doet het omgekeerde en is malcontent
Comment
-
In duitsland krijgt een garage (voor een serieus defect dat impact heeft op het gebruik van het voertuig) tot 3 kansen om het te herstellen.
Na die 3 keer heb je daar als consument het recht om de nietigheid van de verkoop te vragen.
Weet niet hoe het hier zit, ga dat maar eens aan uw advokaat vragen.
Ik zou ze wel in gebreke stellen.
Een servicebezoek waar ze zeggen dat het probleem opgelost is, maar niks gebeurd is ook een poging hé.
Comment
-
de jacobs daar komen de helft van onze camions op werk van.
en daar hoor ik geen klachten over.
maar is de jacobs niet meer gericht op bedrijfswagens?
Comment
-
jacobs, dat is geen garage meer hé, dat is een fabriek gekomen. Zo groot zijn zij geworden. Vroeger, toen ze nog kleiner waren, hoorde je ook al redelijk wat negatieve verhalen, maja, hoge bomen vangen ook veel wind zeker. Verwachtingspatroon van een grote mercedes dealer zal wel stukken hoger liggen dan van een lokaal dacia dealertje en zeker wanneer je nog eens wagens hebt in de duurste regionen. Nu het feit dat je gemakkelijk negatieve verhalen vindt over een grote garage is natuurlijk ook groter, zij hebben uiteraard pakken meer klanten en er zullen altijd met klanten zijn met klachten en deze worden gemakkelijker op het net gegooid dan positieve ervaringen.
Feit blijft natuurlijk wel dat dergelijke problemen opgelost dienen te worden, maar denk dat je dit beter met hen bespreekt dan hier alles uit te smeren op een forum.
Comment
Comment