Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleemwagen gekocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

'k Zou het niet beter kunnen zeggen, flappy!
    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Stamp die baggerbak ASAP buiten en kijk uit naar iets deftigs.

Comment

Wat een tragische kwestie weeral...

Comment

Als ik dit allemaal lees kan ik bijna niet geloven dat daar een volledige onderhoudshistoriek bij zit, voor mij toch een minimum bij een tweedehands aankoop.

Ik zou sowieso die achterklep al achterwege laten en focussen op de punten die flappy hier al aangaf.

Dit hoeft op termijn zelfs geen miskoop te zijn als je na de kosten nog lang zonder kosten kan verder rijden de kosten die je nu maakt hoef je al bijna niet meer te vrezen in de komende jaren.

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            twee nieuwe voorbanden: koop nooit, maar dan ook nooit banden bij de garage. Je kan die makkelijk voor de helft van de prijs vinden in de bandencentrale
            Hangt volledig van garage tot garage af, scheer ze nooit, maar dan ook nooit allemaal over dezelfde kam over wat het dan ook zou gaan.
            Mijn garage gaat voor bepaalde merken onder de prijs van de plaatselijke bandencentrale(s)

Comment

in 95% van de gevallen is het wel van toepassing. Zelfs mijn uitstekende dealer kan niet (wil niet misschien) aan de prijzen van de centrales. Enkel als het op winterbanden aankomt maar dan wordt het gesponsord door de importeur. Dan zijn ze zelfs goedkoper dan de beste sites op het internet.
              www.peugeotforum.be

Comment

Voila, klinkt al wat anders dan 'nooit maar dan ook nooit' he

Comment

Working...
                X