Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lees de voorwaarden goed door

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ja, dat is ook wel waar...

Comment

Toen ik telefonisch contact met hun had opgenomen, vertelde ze mij wel dat het gesprek werd opgenomen. Vooraf dus.
      Dit gesprek is ook door advocaat van Besteautobod als bewijsmateriaal aangevoerd. Achteraf gezien ben ik onnozel geweest.

Comment

Uw advocaat moet dit toch ook geweten hebben?
        Of heb jij hem overtuigd om door te gaan.

Denk dat vele mensen dit niet weten.
        Hoeveel lezen er nu de voorwaarden, weinigen zeker.
        Waar een forum al allemaal niet goed voor kan zijn.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Van zodra er een aanvaard bod is op papier of mail, geldt dit als een bindende overeenkomst. Wie dan achteraf zijn staart intrekt en met een tegenpartij zit die er een zaak van maakt, zal je dat altijd verliezen...
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Beste,

ik heb net de fout begaan om een bod van 6.300€ te aanvaarden en nu besef ik pas hoe ze te werk gaan. Eerst een mooi bod uitbrengen en dan zijn ze van plan om ter plaatse te onderhandelen. Als verkoper heb je, volgens de voorwaarden van besteautobod.be helemaal geen recht om te weigeren want je hebt de juiste info gegeven. Waarom controleren ze dat niet eerst?
            ik ben van plan om een bericht te sturen naar de zogezegde koper met foto's van de binnenkant en met de opmerking dat hij is akkoord gegaan met 6.300€ en dat hij zich niet moet verplaatsen om minder te betalen.

maar dan vond ik dit vonnis uit Nederland:

Wat kan ik nog doen om mij in te dekken en zeker te zijn dat de koper zijn deel van de afspraak nakomt?

vriendelijke groet
            woderis

Comment

laat maar onderhandelen dan. Moet je nog altijd tot een akkoord komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Woderis Bekijk Berichten
                Beste,

ik heb net de fout begaan om een bod van 6.300€ te aanvaarden en nu besef ik pas hoe ze te werk gaan. Eerst een mooi bod uitbrengen en dan zijn ze van plan om ter plaatse te onderhandelen. Als verkoper heb je, volgens de voorwaarden van besteautobod.be helemaal geen recht om te weigeren want je hebt de juiste info gegeven. Waarom controleren ze dat niet eerst?
                ik ben van plan om een bericht te sturen naar de zogezegde koper met foto's van de binnenkant en met de opmerking dat hij is akkoord gegaan met 6.300€ en dat hij zich niet moet verplaatsen om minder te betalen.

maar dan vond ik dit vonnis uit Nederland:

Wat kan ik nog doen om mij in te dekken en zeker te zijn dat de koper zijn deel van de afspraak nakomt?

vriendelijke groet
                woderis
                Die vraag heb je reeds gesteld in een ander topic.
                Ga je akkoord met 6300 euro dan ben je verplicht de wagen te verkopen aan 6300 euro.
                Gaan ze afbieden dan moet je opnieuw tot een akkoord komen.

Comment

Working...
                X