Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bonneux tranmissies Herk-de-Stad
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Zelf ook een slechte ervaring gehad bij Bonneux.
Een aantal jaar terug daar geweest voor een revisie omdat terugschakelen van 4 naar 3 kraakte. Bij bezoeken zegt hij dat hij zal bellen maar het ganse verloop nooit zelf telefoon gehad.
Altijd heb ik overal achteraan moeten lopen, zelfs eens 2 weken gewacht en dan toch maar gebeld om te horen dat ie al lang klaar was.
Na ophalen viel al snel op dat de versnellingsbak begon te fluiten vanaf 80km/u, direct terug gebeld en na aandringen toch wat herstellingen onder garantie gedaan wat niets opgelost heeft.
Toen zei hij dat hij een 2de hands bak zou zoeken en plaatsen maar nooit nog iets van gehoord. Zelf nog 4 keer gebeld om telkens te horen dat er niks te vinden is en dat het geen kwaad kon het fluiten.
Nu een jaar na verloop van garantie heeft de bak het dan toch begeven, constant blokkages en dan maar bij een andere garage binnen gedaan. binnen nog geen 2 weken een 2de hands bak gevonden en geplaatst voor 1100 euro.
Dus Bonneux, geen aanrader voor mij.
Comment
-
In regio Antwerpen kan ik Autrac aanbevelen. Wel flink uit de richting voor jullie.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Gisteren keek ik recht tegen het gebouw op. Heb nu gezien dat ze bij ons in de industriezone zitten. Dus weet nu voor wie ik moet verwittigen
Hetgeen de TS nodig heeft, kunt ge dat ook niet in revisie kopen?
Ik heb ooit in mijn jonge jaren de alternator kapot gehad van mijne Astra 1.7 intercooler (isuzu motor) en ze waren bekend om de alternators die enerzijds vaak kapot gingen, en anderzijds omdat ze het dubbele kostten van de meest courante. Een courante kostte destijds rond de 12000fr, die voor deze auto was 24000fr. Een flinke brok in die tijd waar de mensen vaak nog minder dan €1000/maand netto verdienden.
Iemand mij gezegd om in diepenbeek bij iemand te gaan die revisies deed ervan. Ff uitbouwen en naar die man toe. Op een uurke was hij klaar waar ik bij stond en 12000fr armer. Uiteindelijk ingebouwd, maar lampje van batterij bleef branden. Telefoontje en bleek nog ergens een relais te zijn van een paar euro die ik nog moest vervangen. Een jaar garantie ook nog erop.
MAAR na iets meer dan een jaar, weer kapot. Had er weer geen zin in om 12000fr te betalen voor hetzelfde verhaal. Toen zei me iemand om eens bij Alders in Genk te horen die revisie onderdelen verkopen. Even gebeld en lagen daar zelfs in stock omdat ze de ziekte van die wagens kenden. Prijs meneer? Ah, oude alternator inleveren, revisie alternator kost u dan 9000fr. Ik haal hem uit de doos en was gewoon gelijk nieuw. En nooit meer een probleem mee gehad in al die jaren erna.
Dus ik zou mss ook eens rondhoren voor een revisie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDus ik zou mss ook eens rondhoren voor een revisie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDa is minder natuurlijk
Succes verder.
Thx, heb zonet een afspraak gemaakt bij Carrec in Nederland. Ben benieuwd, herstelkost kan van 550 tot 3000 euro gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenThx, heb zonet een afspraak gemaakt bij Carrec in Nederland. Ben benieuwd, herstelkost kan van 550 tot 3000 euro gaan
Kennis heeft een bak op maat laten maken voor zijn wagen €16.000. (voor een wagen van 25.000).
Comment
-
Nog even een update:
Ondertussen is de auto/versnellingsbak hersteld. Heb bij Carrec een volledige revisie laten doen, waarbij alle lagers enz (die bij Bonneux ook al vervangen geweest zouden zijn?) opnieuw vervangen. Auto rijdt en schakelt nu veeeeel beter als ervoor.
Moraal van het verhaal: Bonneux heeft mij voor bijna 1000 eur int zak gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenNog even een update:
Ondertussen is de auto/versnellingsbak hersteld. Heb bij Carrec een volledige revisie laten doen, waarbij alle lagers enz (die bij Bonneux ook al vervangen geweest zouden zijn?) opnieuw vervangen. Auto rijdt en schakelt nu veeeeel beter als ervoor.
Moraal van het verhaal: Bonneux heeft mij voor bijna 1000 eur int zak gezet.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk BerichtenGa je dat nog proberen recupereren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenNope, mij ziet die nooit meer terug. Ik hoop dat de slechte reclame hem meer kost.
Zo'n mensen zou ik ook overal zwart maken.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
Comment