Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop nieuwe wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb ook altijd mijn auto's quasi direct verkocht gekregen. Al was de 320d coupe een moeilijkere wagen om te verkopen. Mss omwille van de automatische versnellingsbak die niet geliefd is bij dit type wagen.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Aan topicstarter: gelieve het verhaal even te vervolledigen! Om welke wagen gaat het? Bij officiële Belgische merkdealer gekocht? Als je een nieuwe wagen gekocht hebt bij een garagist die geen officiële dealer is van een merk en die wagen in Italië staat, werpt dit wel een ander licht op de zaak. Ik vind het raar dat een wagen die in stock is, meer dan 2 weken nodig heeft om bij de garage te raken. In het beste geval is dat 1 dag voor ophalen en 1 dag voor klaar te zetten voor aflevering, maar geen 19 dagen...
      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

een 2 tal jaar terug heb ik ook zo lang moeten wachten om de wagen over te brengen,de garage waar ik de wagen besteld had wilde deze zelf niet gaan halen (hadden daar geen tijd voor)dus de wagen moest via een officieel transport vervoert worden en dat kan schijnbaar een 2 tal weken duren

Comment

Goeiemorgen iedereen, ik heb een vraagje? heb tijdens de saloncondities een wagen willen aankopen door omstandigheden is dit niet doorgegaan
          met onderlinge afspraak hebben we dit binnen de 2 dagen geannuleerd en alles was in orde
          maar weken later krijg bericht van u auto staat klaar kom er maar achter ... ondertussen is de desbetreffende dealer ontslagen voor foefelen met dossiers en dergelijke heeft er iemand ook problemen hiermee of kan er iemand me info geven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bicer Bekijk Berichten
            Goeiemorgen iedereen, ik heb een vraagje? heb tijdens de saloncondities een wagen willen aankopen door omstandigheden is dit niet doorgegaan
            met onderlinge afspraak hebben we dit binnen de 2 dagen geannuleerd en alles was in orde
            maar weken later krijg bericht van u auto staat klaar kom er maar achter ... ondertussen is de desbetreffende dealer ontslagen voor foefelen met dossiers en dergelijke heeft er iemand ook problemen hiermee of kan er iemand me info geven?
            Als je die annulatie op papier hebt is dat geen probleem...
            sigpic

Comment

Zo niet heb je wellicht wel een probleem...

Comment

hey streamline , nee heb de annulatie nog niet ontvangen de directie ging deze doorsturen via mail maar nog niks ontvangen :-(

Comment

Dan heb je pech.
                  Owel neem je de auto, ofwel betaal je de schadevergoeding (en dat kan meer zijn dan het voorschot).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bicer Bekijk Berichten
                    hey streamline , nee heb de annulatie nog niet ontvangen de directie ging deze doorsturen via mail maar nog niks ontvangen :-(
                    Een annulatie laat je toch meteen op papier zetten? Het gaat niet om 10 EUR he, als je zelf laks bent, dan is het spreekwoord "wie zijn gat verbrandt..." van toepassing.
                    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                      Een annulatie laat je toch meteen op papier zetten? Het gaat niet om 10 EUR he, als je zelf laks bent, dan is het spreekwoord "wie zijn gat verbrandt..." van toepassing.
                      Lijkt me wel. Ook een betaald voorschotje vraag je dan terug, toch?

Comment

Hallo iedereen heb de annulatie mail ontvangen bedankt voor al jullie reacties

Comment

En heb je ook al een andere wagen gevonden?
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

ja we hebben al ondertussen een nieuwe aangekocht, zijn wel nog op zoek naar een goedkoop 2dehands, dochter leert autorijden

Comment

Wagen is intussen geleverd met de nodige vertraging.
                              Bedankt aan iedereen voor de reacties.

Comment

Working...
                              X