Wat een gezwets, de zoveelste marginaal die hier stoom komt afblazen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Garage Vanrompaey - Bekkevoort
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenEn de beheerders doen er maar niets aan om een min aantal berichten te posten alvorens een topic te kunnen openen .Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenAls je op Autoscout,polo,benzine max 2500€ intikt kom je aan 40 wagens ,ik heb zoiets van ,het mag geen geld kosten maar het moet wel een topokkazie zijn met topservice ..en dan nog een topic erover openen,jongens toch..
Een mens gaat altijd op zoek naar het beste wat hij kan krijgen voor zijn geld, niet?
Of vergelijk je niet en pak je het eerste dat je ziet?
Het gaat hier om consumentenzaken en zoals ik heb vermeld gaat het er puur om dat anderen geïnformeerd zijn hoe ze moeten omgaan met deze garage als ze van plan zijn om er iets te kopen.
Raar toch dat mensen om bewijzen vragen. Wil je mijn oproepen zien of neem je elk gesprek op? Weet wel dat als een gesprek wordt opgenomen, je dat duidelijk moet vermelden.
Heb mijn lesje in ieder geval wel geleerd en met de meeste commentaar heb ik ook weer wat bijgeleerd over hoe ik me zou moeten gedragen om die auto meteen in orde te krijgen en zo snel mogelijk te kunnen meenemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenWat een gezwets, de zoveelste marginaal die hier stoom komt afblazen.
Dat jij uitgerekend dit schrijft is redelijk hilarisch, toch?
Wie jouw posts van gisterenavond leest krijgt sterk de indruk dat je gestraft werd door mama of papa en je jou hier lekker kwam afreageren (alweer).
Durf je dat in werkelijkheid ook, iemand zomaar uitschelden?
Veel marginaler moet je niet worden.
Bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autootje Bekijk Berichtenmet de meeste commentaar heb ik ook weer wat bijgeleerd over hoe ik me zou moeten gedragen om die auto meteen in orde te krijgen en zo snel mogelijk te kunnen meenemen.
Vind je het zo raar dat mensen iets over bewijzen vragen als je hier anoniem een zaak met naam en gsm nummers iets nogal vaag komt verwijten? Zet er dan je eigen nummer ook even bij. Ik denk niet dat er veel twijfel is over wat er gebeurd is (dat die verkoper niet gehaast was om die auto te herstellen om hem dan misschien te verkopen). Wel of dat dit nu de moeite is om er een ganse review over te schrijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenEn de beheerders doen er maar niets aan om een min aantal berichten te posten alvorens een topic te kunnen openen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autootje Bekijk BerichtenEen mens gaat altijd op zoek naar het beste wat hij kan krijgen voor zijn geld, niet?
Of vergelijk je niet en pak je het eerste dat je ziet?
Het gaat hier om consumentenzaken en zoals ik heb vermeld gaat het er puur om dat anderen geïnformeerd zijn hoe ze moeten omgaan met deze garage als ze van plan zijn om er iets te kopen.
is gewoon een lakse verkoper, maar als je zou weten hoeveel mensen hij over de vloer krijgt die willen kopen maar nog net even het voorschotje gaan gaan afhalen bij de bankautomaat en dan nooit meer terugkeren, begrijp je soms wel hoe sommige handelaars dan uiteindelijk worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichtenje doet precies of dit een malafide handelaar is
is gewoon een lakse verkoper, maar als je zou weten hoeveel mensen hij over de vloer krijgt die willen kopen maar nog net even het voorschotje gaan gaan afhalen bij de bankautomaat en dan nooit meer terugkeren, begrijp je soms wel hoe sommige handelaars dan uiteindelijk worden.
Van niet meer terugkeren is hier wel geen sprake
Is idd een lakse verkoperZ4 M40i
Comment
-
Klopt, maar als een verkoper een keer een beloft mist.. oK.
Maar na twee of drie keer...
Laat die Polo dan staan, ga elders zoeken hé.
Je grootste recht als consument is om NIET te kopen.
Winkels en handelaars genoeg.
Ik ga die echt niet nalopen.... Heb betere dingen te doen.
De kerel was eerlijk genoeg om nog geen voorschot te vragen. Is gewoon een luie garagist.
Als die kan overleven met dergelijke handelswijze betekent dat dat zr genoeg goedgelovige klanten zijn die gelijk waar kopen.
Comment
Comment