Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW garage regio Anderlecht-Dilbeek-....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW garage regio Anderlecht-Dilbeek-....

Hoi,

wegens verhuis ben ik op zoek naar een WV garage.
    Vroeger ging ik altijd bij Beerens in Mol, maar dat begint wat ver te worden.

Dus op zoek naar een goede garage regio Anderlecht-Dilbeek-Vorst-Ternat, eventueel nog Asse...

Merk of onafhankelijke.
    Liefst 1 die ervaring heeft met de snellere VW producten.
    En mooi meegenomen als het iemand is die niet in een kramp schiet als de wagen vakkundig gekieteld is...IfyaknowwhatImean.

D'Ieteren Centre zou kunnen wat afstand betreft, maar ik twijfel aan de service.
    Iemand ervaring mee?
    2012 Volkswagen Golf R

Bruynseels?

Comment

Dieteren, zou kennis moeten zitten want het is de "hoofdzetel."
      Hier doen ze homologatiekeuringen etc
      Polo 6n 1.4

Comment

D'Ieteren Mail (VW, Audi, Seat, Skoda) garage op ??n plek, gedeelde werkplaats. En alsook de gehele priv?collectie van Meneer D'ieteren staat daar ook, op de hogere verdieping(en), de moeite om te zien (zeker als hij er een paar naar beneden laat komen)! Anderzijds heb je nog Bruynseels, VW Centre, VW Meiser, VW D'Ieteren SA (Anderlecht), Herremans (Ternat (Audi) en Groot-Bijgaarden (VW)) to name a few..

Aangezien ik nog voor D'ieteren dealers heb gewerkt kan ik zeggen dat Bruynseels en Herremans het vriendelijkste waren en hadden goeie service, Mail is... mja de finance hoofdzetel (VDFIN) dus is't enkel verkopen dat telt (Wat logisch is aangezien Mr. D'ieteren daar zeer regelmatig rondloopt... Iedereen wil daar op een goed blaadje staan zeker?)

Comment

Working...
        X