Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plaatsing dubbele cabine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• plaatsing dubbele cabine

Hallo allen,

Misschien staat deze vraag al ergens in het forum maar heb ze eerlijk gezegd niet direct gevonden

Heeft er iemand referenties van garages/firma's die dubbele cabines plaatsen in de regio Vl-Br (Liedekerke) - O-Vl,....

alvast bedankt,

Dieter

mmcars.be

Al veel werk van hen gezien en topkwaliteit!
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Wat versta jij onder "dubbele cabines plaatsen ?" ...

Comment

Geen scheidingswand achter een bestaande achterbank maar het plaatsen van een geheel met zetels en al, + afwerking van vloer, plafond, binnenzijde van de schuifdeuren en de homologatie ervan.

Comment

Mijn laatste Vivaro komt ook weer van bij Snoeks, altijd prima in orde en proper. Herbekleding naar leder is dan door Deca gebeurd in drongen. Ik denk dat je best eens contact opneemt met uw garage en de vraag daar stelt om dat achteraf nog te doen? Bij Mercedes is het bijvoorbeeld mogelijk om een V-klasse (dus geen Vito), als personenwagen achteraf naar LV om te bouwen en gehomologeerd te krijgen, enige dat je dan hebt is dat de achterste speakers in u laadruimte zitten ipv de cabine. Snoeks steekt ze bv. in de dakhemel iets voorbij de hoofdsteunen van de voorzetels.

Comment

Snoeks zit in NL. Op hun site vind ik geen verdelers/plaatsers in België. Dus moest je een verdeler/plaatser weten in B die mij wat verder zou kunnen helpen...?
            Het zou om een Transporter gaan dus geen probleem om deze om te zetten naar LV.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DieterDieter Bekijk Berichten
              Snoeks zit in NL. Op hun site vind ik geen verdelers/plaatsers in België. Dus moest je een verdeler/plaatser weten in B die mij wat verder zou kunnen helpen...?
              Het zou om een Transporter gaan dus geen probleem om deze om te zetten naar LV.
              Ja die werken rechtstreeks met garage's samen, mijn verdeler zit in Deinze bijvoorbeeld, maar toch gebeurt de ombouw door Snoeks. En de verdeler is daarin de tussenpersoon, dus best toch eens luisteren in uw VW garage.

Comment

Zal eens luisteren bij VW.
                Verder iemand concrete namen van plaatsers???

Comment

Working...
                X