Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met bandenleader?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Na wat nieuwe feiten toch klacht neerleggen bij de economische inspectie. Blijkt dat als je je een leveringsadres gebruikt, wat volgens hen gratis is, je op zowat alle plaatsen moet betalen om je spullen mee te krijgen. Meeste leveringsadressen beweren zelfs geen enkele binding of band met hen te hebben.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Nadat ik mijn banden besteld had bij BandenLeader kreeg ik van de garage, die ik bij BandenLeader.be als montagepunt had gekozen, telefoon dat ze een week eerder gestopt waren met garage en dat ik mijn banden maar moest komen halen. Toen ik ze ging afhalen bleek die garage helemaal niet gesloten, er stonden nog tientallen tweedehands voertuigen te koop en in de garage stond een onafgewerkte wagen. Ik vroeg dus of ze de banden echt niet konden verwisselen en kreeg te horen dat ze niks verdienden op die banden en dat ik ze maar niet online had moeten bestellen. Toen ik mij even omdraaide om mijn koffer open te maken legde hij snel mijn banden buiten en deed zijn poort dicht.
      Raar dus dat hij wel op die lijst van BandenLeader staat (vandaag trouwens nog altijd). Op de website van BandenLeader kan je maar een paar categorieen problemen melden en daar staat "problemen met montagecentrum" natuurlijk niet tussen. Ik heb een negatieve review van zowel die garage als van BandenLeader zelf gepost op hun website, maar die hebben ze niet gepubliceerd.
      Voor mij is dit een louche handel en in het vervolg koop ik mijn banden bij een bandencentrum. Het prijsverschil is klein, het enige nadeel is dat je een tweede keer moet rijden als ze niet in stock zijn.

Comment

Het is en blijft een bende oplichters. Is in Nederland al op tv geweest in consumentenprogramma. Mijlenver van wegblijven.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenakis Bekijk Berichten
          Voor mij is dit een louche handel en in het vervolg koop ik mijn banden bij een bandencentrum. Het prijsverschil is klein, het enige nadeel is dat je een tweede keer moet rijden als ze niet in stock zijn.
          Hoezo een tweede keer rijden?
          Gewoon bellen om een afspraak te maken en de banden te bestellen.
          Bij vele bandenzaken kan je dat tegenwoordig trouwens ook al allemaal online doen.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Hoezo een tweede keer rijden?
            Gewoon bellen om een afspraak te maken en de banden te bestellen.
            Bij vele bandenzaken kan je dat tegenwoordig trouwens ook al allemaal online doen.
            Ja, ik doe dat ook zo. Bellen en de maat doorgeven, je krijgt prijs en afspraak... Zelf goede ervaringen Met Profile tyrecenter. Ik weet nu niet hoe zij zich situeren qua prijs tov andere bandencentrales.

Comment

Working...
            X