Wees er maar zeker van! Indertijd toen ik auto's deed had ik eens ene gekocht voor 'vrij en onbelast' zoals steeds op de aankoopfactuur handgeschreven stond. Miserie dat ik ermee gehad heb. Dienen auto is aangeslagen geweest bij ons en wij moesten ons geld zien te recupereren van de verkoper... die natuurlijk genen bal had. Nooit het geld van terug gezien. Moest ik dienen vent tegen komen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto verkopen met lopende lening?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWees er maar zeker van! Indertijd toen ik auto's deed had ik eens ene gekocht voor 'vrij en onbelast' zoals steeds op de aankoopfactuur handgeschreven stond. Miserie dat ik ermee gehad heb. Dienen auto is aangeslagen geweest bij ons en wij moesten ons geld zien te recupereren van de verkoper... die natuurlijk genen bal had. Nooit het geld van terug gezien. Moest ik dienen vent tegen komen...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenZoals hier al aangehaald. Bij een lening is er steeds een onderpand. Wanneer je dat onderpand weg doet, is er geen zekerheid meer voor de bank en daar kunnen ze niet mee lachen.
Het zou me niet verbazen als de banken daar een gerechtelijke procedure voor op kunnen starten...
Comment
Comment