Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuze Mercedes garage Aalst of Dendermonde en onderhoudscontract.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Keuze Mercedes garage Aalst of Dendermonde en onderhoudscontract.

Mogelijk komt er een C180 op de oprit te staan, maar is nog niet 100% zeker eerst nog eens de superb sportline bekijken op het autosalon.

Zijn bij twee garages in de buurt gegaan eentje in Aalst .http://www.aalst.mercedes-benz.be/co...ktop/home.html en eentje in Dendermonde http://www.dendermonde.mercedes-benz...ktop/home.html

Heeft er iemand ervaring met deze garages, ook wordt er overwogen om een onderhoudscontract te nemen de compakt versie.
    www.skodaforum.eu

Blijkbaar weinig Mercedes-Benz rijders in de regio Aalst - Dendermonde . Het is er eentje uit Aalst geworden nu nog drie maandjes wachten.
    Last edited by Snelle; 11/02/2017, 00:04.
    www.skodaforum.eu

Comment

Ik weet dat Iridium er problemen heeft gehad en nu naar NL gaat op onderhoud.

Wij hadden problemen bij Mercedes Lokeren en hebben gewoon de auto verkocht en een ander merk gekocht.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

In Lokeren ook geweest mooie zaak maar de verkoper heeft alles om zeep geholpen en zijn we maar naar Aalst gegaan. En gaan een onderhoudscontract nemen voor vier jaar.
        www.skodaforum.eu

Comment

Levering was voorzien voor begin Mei maar tot op heden nog niets te zien
          www.skodaforum.eu

Comment

Zolang je maar niet naar Vriesdonk in Brasschaat gaat. Die zijn erin geslaagd 3x een herstelling foutief uit te voeren en zelf niks te zeggen tot ik zelf kwam klagen. Dat is een manier van zakendoen waardoor je er niet meer komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
              Levering was voorzien voor begin Mei maar tot op heden nog niets te zien
              hebben ze het jaar erbij gezegd?
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

hebben ze het jaar erbij gezegd?

Natuurlijk minder lollig voor Snelle. Ken niet veel merken die zich aan de exacte leveringstermijn houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
                  Zolang je maar niet naar Vriesdonk in Brasschaat gaat. Die zijn erin geslaagd 3x een herstelling foutief uit te voeren en zelf niks te zeggen tot ik zelf kwam klagen. Dat is een manier van zakendoen waardoor je er niet meer komt.
                  bobo stak hier in betere tijden nochtans altijd de loftrompet over Vriesdonk
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF

bobo stak hier in betere tijden nochtans altijd de loftrompet over Vriesdonk
                    Maar ging zelf wel op onderhoud bij Mercedes Antwerpen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Zo ondertussen heeft hij wel de wagen eind juli verkregen en ook een onderhoudscontract afgesloten. Heeft gekozen voor de garage in Aalst deze gaven de beste overname prijs voor zijn oude wagen.
                      www.skodaforum.eu

Comment

Zou bij beiden niet gaan... Wat ik daar allemaal al van gezien heb/opgelost heb...

Comment

Working...
                        X