Commerciële factor viert blijkbaar hoogtij : http://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/binn...taal-overbodig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De roettest van dieselauto's bij de keuring is totaal overbodig.
Collapse
X
-
En als ze die doen mislukt die steeds of is de meetwaarde te hoog maar blijft dat zonder gevolg.
Comment
-
De Q7 werd gisteren ook niet gecontroleerd.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Kennis van mij heeft A6 diesel met iets minder dan 400000 km, motor zuipt olie, brengt hem naar de garage om nazicht en keuring.
Garage brengt hem op de hoogte dat motor niet meer te redden valt (of revisie).
Kennis geeft opdracht om wagen te laten keuren, zo kan hij nog een jaar uitkijken naar andere wagen.
Keuring geeft geen enkele opmerking. Dag later hing ik achter hem, daar kwam roet uit gelijk nen stoomtrein...
Comment
-
Toen ik vorige week mijnen F30 316i ging laten keuren voor verkoop, hebben ze helemaal niks gemeten. Ik zei op 't einde "en moet de CO ook niet gemeten worden?" en die van "ja da hebben we daarnet gedaan hoor" en ikke van "eeuh ja ok dan" terwijl dat zeker niet het geval was Ook al die dingen van 2e hands keuring (een waslijst van 2 pagina's) wordt gewoon niet eens naar gekeken.
In tegenstelling daarmee, vriend van mn moeder moest enkele jaren geleden zijn E90 316i voor het eerst laten keuren (4 jaar oud), die geraakte maar niet door die CO meting, blijkbaar hadden ze dat type motor nog nooit op de keuring gezien en had die parameters waar ze niet mee overweg konden. Dus die kreeg een rode kaart en 't was een heel gedoe was dat om uiteindelijk via BMW een soort attest te bekomen dat die motor andere parameters en normen had en wel mocht goedgekeurd worden.
Dat ik het tweede luik van mn inschrijvingsbewijs (thuis te bewaren) niet bij had was dan weer wel een probleem, kon k nog eens terug naar huis om dat te gaan halen
Comment
-
Zelfs een keuring in ROemenië is beter...
Oude apparatuur kost hen niks meer en ze blijven incasseren, why not? Monopolie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenTopic gaat over dieseltest, CO is totaal wat anders.
Eigenlijk ben ik ook blij als ze hem eens niet doen, zelfs al moet ik ervoor betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenAls je in orde bent kunnen ze je niet afkeuren.
Comment
Comment