Er is dus weer een probleem opgetreden met de versnellingsbak van mijn pick-up.Hij gaat niet meer uit de vijfde versnelling.
Een tijd geleden heb ik hem na herstelling terug naar de garage gebracht omdat hij niet meer in vijfde bleef.Hier heb ik toen ook een topic voor aangemaakt.
Dat is toen opgelost alhoewel ik toch merkte dat het niet meer was zoals voorheen.De versnelling ging en bleef in vijfde maar de pook moest je ietwat in een andere positie zetten als ervoor.
Gisterenavond was het opnieuw prijs.
Voor ik de garage ermee confronteer,wil ik eerst hier mijn licht eens opsteken.
Ik las dat er wettelijk 1 jaar garantie is op herstelling.Kan ik ergens daarvan een wettekst terug vinden?
'k Wil namelijk goed voorbereid zijn op enige weerstand van de garage.
Een tijd geleden heb ik hem na herstelling terug naar de garage gebracht omdat hij niet meer in vijfde bleef.Hier heb ik toen ook een topic voor aangemaakt.
Dat is toen opgelost alhoewel ik toch merkte dat het niet meer was zoals voorheen.De versnelling ging en bleef in vijfde maar de pook moest je ietwat in een andere positie zetten als ervoor.
Gisterenavond was het opnieuw prijs.
Voor ik de garage ermee confronteer,wil ik eerst hier mijn licht eens opsteken.
Ik las dat er wettelijk 1 jaar garantie is op herstelling.Kan ik ergens daarvan een wettekst terug vinden?
'k Wil namelijk goed voorbereid zijn op enige weerstand van de garage.
Comment