Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault laat zijn klanten maanden in regen staan na fabricagefout

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik versta die mens zijn probleem eigenlijk niet goed, je brengt je auto binnen in garantie en krijgt ondertussen een (deftige) vervangwagen, ok tot daar.

Al doen ze daar een jaar over, wie kan het wat schelen, ondertussen rijd jij gratis met hun auto, banden,verzekering etc rond.
    de enige die er kosten/miserie aan heeft is de garage zelf.

ik heb zo eens voor enkele maanden een auto kwijt geweest bij de garage ( wegens verzekeringsdiscusie na schade), bij goed weer vroeg ik of ze geen cabrio hadden en kreeg deze ook ,en als ik wat anders bij hun buiten zag staan die mij aan stond ging ik een andere vragen, ik vond dat nog zo erg niet. ik denk dat het in totaal zo een maand of 4/5 geduurd heeft en een keer of 6 gewisseld van auto.

Last edited by BARTVDS; 04/06/2017, 14:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
      ik versta die mens zijn probleem eigenlijk niet goed, je brengt je auto binnen in garantie en krijgt ondertussen een (deftige) vervangwagen, ok tot daar.

Al doen ze daar een jaar over, wie kan het wat schelen, ondertussen rijd jij gratis met hun auto, banden,verzekering etc rond.
      de enige die er kosten/miserie aan heeft is de garage zelf.

ik heb zo eens voor enkele maanden een auto kwijt geweest bij de garage ( wegens verzekeringsdiscusie na schade), bij goed weer vroeg ik of ze geen cabrio hadden en kreeg deze ook ,en als ik wat anders bij hun buiten zag staan die mij aan stond ging ik een andere vragen, ik vond dat nog zo erg niet. ik denk dat het in totaal zo een maand of 4/5 geduurd heeft en een keer of 6 gewisseld van auto.

Ik begrijp je redenering als je je auto ziet als een object om van a naar b te gaan... koop je met je hart... zeker als hij nieuw is... is dan ook nog eens de duurste periode kwa afschrijving.... het eerste jaar is €10000 afschrijving geen uitzondering... reken maar... En dan begrijp ik hem wel.
      Last edited by ; 04/06/2017, 17:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Ik begrijp je redenering als je je auto ziet als een object om van a naar b te gaan... koop je met je hart... zeker als hij nieuw is... is dan ook nog eens de duurste periode kwa afschrijving.... het eerste jaar is €10000 afschrijving geen uitzondering... reken maar... En dan begrijp ik hem wel.
        bij de topicstarter is het een leasing, dus geen aankoop, ok hij kan wel zijn goesting geconfigureerd hebben maar tis zijnen baas die op hete kolen zit want die betaalt de maandbedragen, bij mijn auto ook voorgehad: ze hadden een d-erectiewagen gekocht en laten ombouwen tot lichte vracht, levering begin november, eindelijk ingeschreven geraakt op 20 januari... gewoon omdat de garage een verkeerd vakje had aangeduid op de inschrijving en de verzekering van't werk had dit niet gezien, papieren zijn 6x over en weer gestuurd, tot er van de DIV een brief bijzat waar de fout zat....
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

In geval van een privé wagen snap ik dat, je betaalt tenslotte verzekering en taks en dat voor een wagen waar je niet eens mee kan rijden. In geval van een bedrijfswagen maakt dat toch niet zo heel veel uit als je steeds een vervangwagen ter beschikking hebt?
          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Zelfs privé maakt dat nog minder uit, ondertussen verslijt uw wagen niet en in het geval het leasing is, niet uw probleem , je hebt een vervangwagen.

en om nu op hete kolen te zitten ,de topicstarter had hem al meer dan een maand, het nieuwe is er dan al af toch.

Comment

Tja, een auto blijft voor mij een grote uitgave waarbij ik naar uitkijk. En geniet, als dat niet mogelijk is door onkunde van het merk dan zal het met pijn in het hart toch de laatste zijn. Daar verschillen we dus in. Of hij moet wel heel speciaal zijn..

Comment

waar zit je?

Comment

Hij is zijn bekleding zelf aan het plaatsen.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    Hij is zijn bekleding zelf aan het plaatsen.
                    Ik denk dat hij naar Frankrijk is om het ginder te gaan uitleggen, want Renault Belgie wil hem niet helpen

Comment

Volgens mij ligt die mens nu in het ziekenhuis met een ernstige huidaandoening van al die schimmels.
                      Waarschijnlijk allergisch aan penicilline.

5 cm water, en dat bij zo'n droog voorjaar! Dat moet een serieus gat geweest zijn waarlangs dat water binnen kon!
                      Last edited by Maurice P.P.; 06/06/2017, 11:46.

Comment

inderdaad, het heeft amper geregend
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Mijn put van 15.000 liter was bijna leeg.
                          Nu weet ik tenminste waar mijn water naartoe is.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Naar zee, via uw WC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SergeDe Smedt Bekijk Berichten
                              ... Renault België heeft op geen enkel ogenblik hun verantwoordelijkheid genomen ... laat staan zich te excuseren...
                              Zou Renault nu al excuses hebben aangeboden aan de Serge?

Comment

Renault werkt met veel zelfstandige toeleveranciers, misschien dat het daar fout is gelopen.

Het bedrijf dat bvb de mallen had voor de brede bumpers en verbredingen van de Clio V6 te produceren is jaren geleden failliet gegaan. Die mallen liggen dus nog ergens, maar helaas niet bij Renault Sport zelf. Om die reden kun je nu geen stukken van het exterieur meer krijgen van de Clio V6, ondanks dat die wagens tot eind 2005 werden gemaakt. Die zijn 'permanent uitgeput' als je erom vraagt. Rare toestanden...

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                                Komt misschien terug als blijkt dat zijn achteruit ook slecht gelijmd werd.
                                Lol!!!
                                Last edited by Streamline; 12/06/2017, 11:05.
                                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                                  Renault werkt met veel zelfstandige toeleveranciers, misschien dat het daar fout is gelopen.

Het bedrijf dat bvb de mallen had voor de brede bumpers en verbredingen van de Clio V6 te produceren is jaren geleden failliet gegaan. Die mallen liggen dus nog ergens, maar helaas niet bij Renault Sport zelf. Om die reden kun je nu geen stukken van het exterieur meer krijgen van de Clio V6, ondanks dat die wagens tot eind 2005 werden gemaakt. Die zijn 'permanent uitgeput' als je erom vraagt. Rare toestanden...

Lol!!!
                                  Dom van Renault om deze mallen niet in te kopen bij faling van onderaannemer

Comment

Working...
                                  X