Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lichte vracht kan niet ingeschreven worden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lichte vracht kan niet ingeschreven worden?

Hoi allen,

Mijn bazin zit met een probleem, ze heeft een recente Isuzu D-Max gekocht, particulier.
    Deze wagen heeft de 2dehandskeuring achter de rug en was er zonder problemen door.

Gisteren is ze bij haar makelaar geweest om de wagen in te schrijven en die krijgt van de DIV een rood scherm -> Kan voertuig niet inschrijven.
    Hij weet zelf niet hoe dit komt. DIV is amper bereikbaar en die dat ze kan bereiken weten van niks.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

De wagen moet zeker voor 01/07 ingeschreven raken (nieuwe regeling lichte vracht)

Was de wagen toevallig de dag zelf pas gekeurd ? Want dan durft de WEBDIV-tool wel eens kuren tonen (synchronisatie tussen keuring en DIV is niet in realtime).
    Vorige inschrijving was niet in het buitenland ? WEBDIV kan dan niet.

Dit zijn zo de twee meest voorkomende struikelblokken.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dat 1ste zou wel eens mogelijk zijn.

2de is niet van toepassing, Belgische wagen.

Comment

Auto is gekeurd dinsdag en is donderdag pas ingeschreven (of toch geprobeerd).
        Maar de wagen is die zelfde week kennelijk ook gehomologeerd voor 3.5T te trekken -> vermoed dat het probleem daar zit.

Comment

Want verandert er op 1/7 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
            Want verandert er op 1/7 ?

Comment

allez in verstaanbare taal: het wordt duurder....
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
              X