Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roetfilter volledig verstopt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik denk dat er meer cattless naften rondrijden. . Maar ja die mogen dat wel omdat ze dan beter klinken..

Comment

Eens met quovadis: je moet idd maar naar het buitenland kijken om te zien waar het bij ons over enkele jaren ook naartoe gaat. Beste voorbeeld: Nederland. Daar zijn zelfs plugin hybrides al op hun retour.. het enige wat daar nog echt in aanmerking komt voor fiscale gunstmaatregelen zijn zero emission wagens (elektrisch, waterstof).
      Die 7% wereldwijd geloof ik ook wel. In Europa is (of was, want het daalt ) het aandeel 53%. Europa vertegenwoordigt 10% van de wereldbevolking. Buiten Europa heeft het diesel een aanzienlijk aandeel in Zuid-Korea en India. Maar al de rest..
      Bij ons geven maar bitter weinig mensen om het milieu, noch de bevolking, noch de politiek. We hebben in zekere zin ook de leiders die we verdienen (democratie, weet je wel). In NL, maar ook de scandinavische landen, heerst er een andere consensus ...
      Toeval of niet, landen die veel hoger staan op de VN index van menselijke ontwikkeling, waarin we trouwens elk jaar achteruit boeren...

Comment

Ken er redelijk wat die export doen naar Afrika ed en die vragen enkel maar om diesels.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          Ken er redelijk wat die export doen naar Afrika ed

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
          Leuke vriendenkring?

Comment

Import ook hoor maar daar komt geen roet uit.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Leuk materiaal en info : http://www.acea.be/statistics/tag/ca...passenger-cars

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cwybo Bekijk Berichten

Gaat me vooral over de prijs van roetfilter en mogelijkheid of de vooropgestelde prijs van minimum 2000€ werk en materiaal correct is.

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk
                Laat die filter kuisen, bij onze motoren kosten zo'n filter 8000€. Kuisen kost 385€ ofzo.

Wij gaan daarvoor bij Difitec.
                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten

Laat die filter kuisen, bij onze motoren kosten zo'n filter 8000€. Kuisen kost 385€ ofzo.

Wij gaan daarvoor bij Difitec.
                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Geen garantie indien niet in het officiële net onderhouden ? Hier zitten toch veel zelfverklaarde kenners hoor ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                      Geen garantie indien niet in het officiële net onderhouden ? Hier zitten toch veel zelfverklaarde kenners hoor ...

http://economie.fgov.be/nl/consument...p#.WX9bZ2cUmUk
                      Ja, vooral niet omdat 99% van de dealers zich dan verschuilen achter dit stukje tekst uit je bron:

Indien het onderhoud slecht wordt uitgevoerd door een andere garage en zo de oorzaak vormt van een probleem gedekt door de wettelijke garantie of zelfs de commerciële garantie, zal het niet om een gebrek aan overeenstemming gaan waarop de verkoper moet antwoorden.

U moet zich richten tot de garagehouder die het onderhoud deed, want hij is verantwoordelijk voor de goede uitvoering van zijn diensten.
                      En dan is de pingpong begonnen

Comment

Working...
                      X