Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eens met quovadis: je moet idd maar naar het buitenland kijken om te zien waar het bij ons over enkele jaren ook naartoe gaat. Beste voorbeeld: Nederland. Daar zijn zelfs plugin hybrides al op hun retour.. het enige wat daar nog echt in aanmerking komt voor fiscale gunstmaatregelen zijn zero emission wagens (elektrisch, waterstof).
Die 7% wereldwijd geloof ik ook wel. In Europa is (of was, want het daalt ) het aandeel 53%. Europa vertegenwoordigt 10% van de wereldbevolking. Buiten Europa heeft het diesel een aanzienlijk aandeel in Zuid-Korea en India. Maar al de rest..
Bij ons geven maar bitter weinig mensen om het milieu, noch de bevolking, noch de politiek. We hebben in zekere zin ook de leiders die we verdienen (democratie, weet je wel). In NL, maar ook de scandinavische landen, heerst er een andere consensus ...
Toeval of niet, landen die veel hoger staan op de VN index van menselijke ontwikkeling, waarin we trouwens elk jaar achteruit boeren...
Ja, vooral niet omdat 99% van de dealers zich dan verschuilen achter dit stukje tekst uit je bron:
Indien het onderhoud slecht wordt uitgevoerd door een andere garage en zo de oorzaak vormt van een probleem gedekt door de wettelijke garantie of zelfs de commerciële garantie, zal het niet om een gebrek aan overeenstemming gaan waarop de verkoper moet antwoorden.
U moet zich richten tot de garagehouder die het onderhoud deed, want hij is verantwoordelijk voor de goede uitvoering van zijn diensten.
Comment