Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Na aankoop bestel wagen vraagt verkoper zijn spullen terug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Na aankoop bestel wagen vraagt verkoper zijn spullen terug

Allen,
    Ik heb net een tweedehands bestelwagen gekocht, nu kwam ik thuis en zag dat er in de laadruimte nog enkele spullen lagen zoals vijzen, silicone, handschoenen etc waar de verkoper niets over vemeld heeft. Nu zijn we twee dagen later en krijg ik telefoon van de verkoper met de vraag terug naar hem te komen om al zijn spullen er uit te halen.
    Nu is mijn vraag of ik dit moet doen, aangezien ik het voertuig die dag gekocht en betaald heb is alle inhoud ook van mij of moet ik dit terug brengen aangezien het geen onderdeel uitmaakt van het voertuig?

Alvast bedankt!

Als hij zijn spullen terug wil hebben kan hij ze tenminste bij u komen halen.

Comment

Tja als die erom komt geef dat mee....zelf brengen het is zijn fout hé.
      Polo 6n 1.4

Comment

De inhoud is in principe mee verkocht, zeker als daar niks over gezegd is, en je dat allemaal zag liggen bij de aankoop.

Het hangt van jouw goodwill af of je dat wil teruggeven.

Comment

Langs den ene kant kan je zeggen: 'hij had die spullen er maar moeten uithalen voor hij de wagen meegaf'. Maar langs den andere kant, ga je nu echt moeilijk doen over die paar prullen?
          Iedereen vergeet wel eens iets. Laat die mens gewoon zijn spullen komen halen. Tenzij het maar 5km is ofzo, rij er dan even langs en doe eens een goede daad! Mensen zijn al egoïstisch genoeg.
          Maar goed, misschien ben ik gewoon te makkelijk in dat soort zaken.
          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Wat een rare vraag, je geeft die spullen toch gewoon terug? Ik neem wel aan dat hij ze zelf moet komen halen aangezien hij het is die het vergeten is. Maar daarover moeilijk doen...

Comment

Tuurlijk, gewoon terug geven... da's toch geen vraag ?

Comment

Terug naar hem komen zou ik nu ook wel niet doen, maar zou hem gewoon zeggen dat hij erachter kan komen als ik thuis ben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Tuurlijk, gewoon terug geven... da's toch geen vraag ?
                  Of course, maar achter zijn gat brengen zou ik toch ook niet doen, hij zou er zelf om moeten komen als het mij past, of het zou op mijn weg moeten zijn...

Comment

Het is al goed.
                    Kan ik er morgen avond om komen?
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      Het is al goed.
                      Kan ik er morgen avond om komen?
                      Ah, hebt ge 't eindelijk door dat ge er zelf om moet gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.

Ah, hebt ge 't eindelijk door dat ge er zelf om moet gaan?
                        Precies wel.
                        Van die jonge gasten krijg je niks meer gedaan. ;-)
                        den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Precies wel.
                          Van die jonge gasten krijg je niks meer gedaan. ;-)
                          Gezijt precies vergeetachtig de laatste dagen, past dat als ik morgen om die BBS'en kom bij u, geweet wel, die zwarte velgen die ik vorige week al betaald heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz

Gezijt precies vergeetachtig de laatste dagen, past dat als ik morgen om die BBS'en kom bij u, geweet wel, die zwarte velgen die ik vorige week al betaald heb.
                            Zal het straks eens nakijken hoeveel je betaald hebt. ;-)
                            den borre

Int3x0r

Comment

En als ik nu vertel ik voor de verkoop met hem alles uitgebreid getest heb en hij mij er op gewezen heeft dat alles perfect in orde is. Misschien ben ik dan naief maar geloof nog steeds in de eerlijkheid van mensen. Om nu te ontdekken dat de ruitenwissers stuk zijn en mij dit wel wat geld gaat kosten. Als ik zijn materiaal niet terug breng compenseert dit wel voor de kosten dat ik moet maken.

Comment

Ge gaat toch geen topic starten over een paar ruitenwissers...

Comment

Hebt ge ook het lampje van de binnenverlichting gecontroleerd?
                                  Dat wordt nogal snel vergeten, en nadien zit je met weer een extra kost als dat kapot is.
                                  Als 't zo zit zou ik die bus silicone ook houden ter compensatie!

@Gixxer: Gij zijt ne schone gij, een voiture met versleten ruitenwissers verkopen. Ge moest u schamen.
                                  Last edited by Maurice P.P.; 12/09/2017, 14:35.

Comment

En dan is men verwonderd dat er ruzie is in de wereld...

Comment

Het gaat helemaal niet over een versleten ruitenwisser. Maar over de bediening aan het stuur zelf, en ik ga in de veronderstelling dat je dan zelf kan raden dat dit geen easy fix is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        En dan is men verwonderd dat er ruzie is in de wereld...
                                        Gij zijt precies mijn bomma zaliger, die zei dat ook altijd.

Comment

Working...
                                        X