Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Na aankoop bestel wagen vraagt verkoper zijn spullen terug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Mr_arjen Bekijk Berichten
    Het gaat helemaal niet over een versleten ruitenwisser. Maar over de bediening aan het stuur zelf, en ik ga in de veronderstelling dat je dan zelf kan raden dat dit geen easy fix is.
    Dan toch niet zo grondig gecheckt?

Comment

Ja, t is toch just he

Comment

Zeg die man dat hij zijn spullen bij u mag komen ophalen. Dit is het toch allemaal niet waard... Je hebt een auto gekocht en geen doos met vijzen en nog wat prullen erbij. Hoe zou je zelf willen behandeld worden als je een auto verkoopt en je vergeet er iets uit te nemen.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr_arjen Bekijk Berichten
          dat je dan zelf kan raden dat dit geen easy fix is.
          Zeker weten ?

Comment

ooh nee, een versleten ruitenwisserknopje,....ik zou het voor de rechter brengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              ooh nee, een versleten ruitenwisserknopje,....ik zou het voor de rechter brengen.
              Met wat geluk en een spuitbuske Contact Cleaner is het opgelost:

Die € 5 zou ik wel via gerechtelijke weg terugvorderen van de verkoper!

Comment

Was dat karretje gekeurd ? Groene kaart met niet werkende wissers ?

Dan kan je zowel de verkoper als de keurders dagvaarden !

Comment

Zeg gewoon dat je het naar het containerpark gebracht hebt,en het je €20 gekost heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                    Was dat karretje gekeurd ? Groene kaart met niet werkende wissers ?

Dan kan je zowel de verkoper als de keurders dagvaarden !
                    camionette wordt pas gekeurd na inschrijving door koper...
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

Toch niet? De koper moet er wel nog mee naar de keuring voor een nieuw identificatieverslag. Maar de verkoper dient hem gewoon te laten keuren voor verkoop.
                      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Niks teruggeven , wie weet welke gebreken er nog tevoorschijn komen.

Comment

Als de ruitenwissers niet werken is dit dikwijls het gevolg van marterschade. Wellicht is de gehele bekabeling van de wagen stuk gebeten. Opletten voor brandgevaar!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

Herinschrijven zonder voorafgaandelijke 2ehandskeuring is niet mogelijk.

Comment

Working...
                            X