Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met Porsche van handelaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Problemen met Porsche van handelaar

3 maanden geleden een Porsche aangekocht bij AE Cars. Prachtige showroom , maar men had mij al verwittigd om alert te zijn ( mensen met slechte ervaringen ). Wagen toch maar gekocht en had problemen met lekkende motor na 30 min rijden.
    Men zou dit niet gemerkt hebben tijdens het onderhoud dat net "voor" de verkoop plaats vond, maar het kleinste kind kon zien dat de lek vrij omvangrijk was ( zeker toen alles gedemonteerd was ) .
    Men gaf mij verschillende versies ( eerst had de eigenaar er zelf een tijdje mee gereden en nadien een versie dat de wagen recht van de vrachtwagen naar de showroom gekomen was ...) van uitleg .

Heb je u serienummer al eens laten checken?
    Toen wij er jaren geleden waren hebben we eens alle serienummers van die R8'en en A6'en door gegeven aan een dealer -> Allemaal uit Italie en allemaal accidenten.
    Idem voor de Porsches die er stonden, zeer slecht gespoten.

Comment

Toen ze nog op een parking met blokhutje op auto's verkochten, verkochten ze zelfs opgelapte en slecht gespoten velgen met de uitleg dat ze nieuw zijn. Maar ja, die mogen dat hé.

Comment

Tja, ik begrijp niet dat ge daar een auto koopt als ge weet dat die een slechte reputatie hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Tja, ik begrijp niet dat ge daar een auto koopt als ge weet dat die een slechte reputatie hebben.
          Dat snap ik dan ook niet. Maar blijkbaar is hij niet de enige, anders zou die dealer niet meer bestaan.

@TS: Ge hebt dan toch garantie? Dus laat het maar fixen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dat snap ik dan ook niet. Maar blijkbaar is hij niet de enige, anders zou die dealer niet meer bestaan.

@TS: Ge hebt dan toch garantie? Dus laat het maar fixen.
            Ik snap ook niet dat als je op de hoogte bent van de slechte reputatie, je er dan tóch koopt.
            Dat die mannen blijven bestaan komt waarschijnlijk omdat velen (de meesten?) de reputatie van zo'n handelaars niet nagaan en een beetje verblind zijn door de mooie grote toonzaal met al dat lekkers? (en misschien met het (bij manier van spreken) budget voor een nieuwe Dacia Duster een preemiejoem luxevoiture willen?)
            Last edited by Maurice P.P.; 03/10/2017, 13:42.

Comment

Tja, als dieje Porsche elders 80k kost, en daar slechts 40k, dan kan je geen slechte zaak doen hé.

Stel maar direct een expert aan en een advokaat, zelfs al belooft die dat te herstellen, ik zou het voor geen haar vertrouwen.

Beter nog: auto teruggeven en koop ongedaan maken.

Comment

ik ben daar een paar jaar terug gaan zien voor die 997 turbo dat hij staan had .
                na de nodige info opgezocht te hebben te weten gekomen , wagen was een demo van Porsche italie en altijd circuut gebruikt , tot een klant hem prakte
                volgens ae cars was hij ongeval vrij.
                toen ik de tweede keer in hun showroom kwam en een lakdikte meter tevoorschijn haalde , werd mij verzocht de zaak te verlaten .
                dit is mijn ervaring met ae cars
                Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Pfioew. Ik zou feitelijk nooit een auto van een handelaar durven kopen. Dan liever kopen van een particulier met gekende onderhoudshistoriek. Of nieuw...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
                    Tja, als dieje Porsche elders 80k kost, en daar slechts 40k, dan kan je geen slechte zaak doen hé.

Stel maar direct een expert aan en een advokaat, zelfs al belooft die dat te herstellen, ik zou het voor geen haar vertrouwen.

Beter nog: auto teruggeven en koop ongedaan maken.
                    Goedkoper dan elders is het er niet...
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                      ik ben daar een paar jaar terug gaan zien voor die 997 turbo dat hij staan had .
                      na de nodige info opgezocht te hebben te weten gekomen , wagen was een demo van Porsche italie en altijd circuut gebruikt , tot een klant hem prakte
                      volgens ae cars was hij ongeval vrij.
                      toen ik de tweede keer in hun showroom kwam en een lakdikte meter tevoorschijn haalde , werd mij verzocht de zaak te verlaten .
                      dit is mijn ervaring met ae cars
                      No shit dat ze u buiten zetten, als je die meter op al hun voertuigen zou gebruiken zou je verschieten

Comment

Allé dan heb ik geluk gehad met mijn Zed nieuw verkocht geweest in Belgie en ongeval vrij.
                        Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mango12 Bekijk Berichten
                          3 maanden geleden een Porsche aangekocht bij AE Cars. Prachtige showroom , maar men had mij al verwittigd om alert te zijn ( mensen met slechte ervaringen ). Wagen toch maar gekocht en had problemen met lekkende motor na 30 min rijden.
                          Men zou dit niet gemerkt hebben tijdens het onderhoud dat net "voor" de verkoop plaats vond, maar het kleinste kind kon zien dat de lek vrij omvangrijk was ( zeker toen alles gedemonteerd was ) .
                          Men gaf mij verschillende versies ( eerst had de eigenaar er zelf een tijdje mee gereden en nadien een versie dat de wagen recht van de vrachtwagen naar de showroom gekomen was ...) van uitleg .
                          Had je eigenlijk ook een vraag naar aanleiding van dit alles of ... ? ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Had je eigenlijk ook een vraag naar aanleiding van dit alles of ... ? ...
                            Heb ik mij ook al afgevraagd.
                            Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                              Pfioew. Ik zou feitelijk nooit een auto van een handelaar durven kopen. Dan liever kopen van een particulier met gekende onderhoudshistoriek. Of nieuw...
                              Een wagen nieuw kopen doe ik nooit meer (als particulier). Het is ongelofelijk wat je met wat geduld kan vinden dat bijna nieuw is, aan de helft van de prijs. Alles goed controleren is de boodschap. Als dat enkele dagen/weken kost, dan is dat maar zo. Ik mis liever een zgz goede deal dan gejost te zijn.
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Zeer mooie garage maar de vraag is inderdaad wat de geschiedenis is van de wagens die er verkocht worden... Toch maar mee opletten!

Comment

En ja hoor, we hebben er nog een ervaringsdeskundige bij ! ... welkom !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mango12 Bekijk Berichten
                                    Welke Porsche?
                                    Waar situeerde het lek zich precies en is het intussen veholpen?
                                    2021 Taycan 4S
                                    2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                      En ja hoor, we hebben er nog een ervaringsdeskundige bij ! ... welkom !
                                      Hoe meer vragen en ervaringen, hoe beter, toch?

Comment

Moet zijn dat er zich toch heel veel laten jossen daar in Izegem... kijk eens naar zijn jaarbalansen en je weet genoeg, ge kunt niet zeggen dat ie slecht boert in elk geval...

Comment

Working...
                                        X