Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vandenberghe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandenberghe

Hallo iemand hier op het form die deze garege kent?wat zijn jullie ervaringen met hen?ik vind dat hij toch zeer mooie wagens heeft

Vichte ?

Verkoopt heel wat Mercedessen. Ik heb er nog geen slechte dingen over gehoord.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Of Latem?

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        Of Latem?

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk
        Duur speelgoed daar

Comment

Was vergeten erbij te vermelden is vandenberghe in vichte.

Comment

Een buur heeft een ML gekocht daar, en ik hoor hem niet klagen.
            Z4 M40i

Comment

Zolang er niets misgaat zijn ze allemaal content
              2.0 JTDm

Comment

Wel niet de goedkoopste.
                heden 2014 Bmw M235i 326pk
                heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk

Comment

Ik heb daar in mei 2018 een Mercedes W124 200D 1988 gekocht voor de prijs van 3950 euro.

pluspunten:

Auto is roestvrij
                  Interieur was netjes
                  1 jaar wettelijke garantie
                  Voertuig werd gekeurd voor verkoop dubbel gebruik
                  Goede motor-versnellingsbak-brug

minpunten:

Bij aflevering lag er een dikke laag stof op de auto....hadden ze eens kunnen poetsen?
                  Banden waren geproduceerd voor 01/01/2000 en waren dus meer dat 18j oud (heb ik vervangen op eigen kosten)
                  voorste remblokken en remschijven waren echt versleten en heb ik op eigen kosten moeten vervangen)
                  vochtgehalte in de remvloeistof was veel te hoog....heb ik dus vervangen op eigen kosten
                  1 motorsteun was gebroken en ik heb ze alle 2 vervangen op mijn kosten.
                  brandstofmeter werkte niet … tankzender zat vast en heb ik vervangen door een tweedehandsexemplaar.
                  Tankdop lekte diesel....gelukkig opgelost met een nieuwe dichting.
                  Interieurverlichting werkte niet...opgelost door het monteren van een tweedehandsunit op eigen kosten.

Uiteindelijk ben ik wel tevreden...het blijft een klassieke auto.
                  Maar van mij mochten ze die remschijven-remblokken en remvloeistof eens vervangen hebben...dat is voor hen de kost niet.
                  En een setje recentere banden (DOT CPPB AX61) geen idee hoe oud die zijn...

Comment

Working...
                  X