Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leveringstermijn overschreden van je nieuwe wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Fiscale voordelen?

Comment

De fiscaliteit werd verandert voor voertuigen gekocht of ingeschreven na januari 2018, een bestelbon op 2017 was toen ook geldig om van het oud regime te blijven genieten zolang je de voertuig bezit, zelf als wordt hij in 2018 geleverd en ingeschreven. Dus voertuigen die na 1 januari aangekocht zijn, zullen vanaf 2020 op het nieuw systeem getaxeerd worden. En nu met de nieuwe wlpt normen zullen toch heel wat voertuigen duurder uitkomen qua belastingen en vaa.
      mijn mercedes logboek

Dodge Ram sport - Mercedes C180 - Vw golf V - Nissan 100NX - Honda Civic

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ramden Bekijk Berichten
        me too...wagen besteld november 2017...nog steeds niet geleverd...ook nooit geen aangetekend oid gekregen...annuleren wil ik niet want dan verlies ik alle fiscale voordelen...
        Je kan wel een compensatie eisen. Ik werk regelmatig bij een Porsche dealer. Alle Cayennes hybride besteld in dec 2017 werden vorige maand geleverd, met een gratis Porsche reiskoffer of golftas met clubs als compensatie voor het lange wachten.
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Ik ben ook bij die gelukkigen. T-rock besteld in Januari 2018 en nog altijd geen wagen, zelfs geen leveringsdatum. Ik kan wel anuleren, maar dan is het terug wachten. Ik heb 3 maanden zonder wagen gezeten en gelukkig nu een vervangwagen gekregen ( polo )

Comment

Amai, van mij zouden ze hem mogen houden.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Is idd niet leuk en verpest het hele gebeuren, toen ze me belden dikke 11maand na bestelling had ik zoiets van wathever...anuleren kon natuurlijk, maar dan ben je terug bij af...heb wel set goede winterbanden verkregen ter compensatie...
              mijn mercedes logboek

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

T-rock zal morgen eindelijk geleverd worden, na 14 maanden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bugelplayer Bekijk Berichten
                  T-rock zal morgen eindelijk geleverd worden, na 14 maanden.
                  Ik was blij dat hier maar drie weken was.
                  Have fun, ben er wel content van.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Heb je er nog zin in?
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dag iedereen heb net met dieteren gebeld t roc eind oktober 2018 besteld ging normaal eind april begin mei in productie gaan met als laatste leveringsdatum 24/7/2019 planning nu 10/05 in productie dan nog wachten op verscheping en papieren normaal tegen eind juni in bezit.amaai koopt ook eens een vw na jaren Suzuki en kia

Comment

Compensatie vragen. Ik kreeg een spiksplinternieuwe Golf mee om de tijd te overbruggen.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Valt nog mee, wij 11maanden gewacht, winterbanden
                          ter compensatie
                          Last edited by Ramden; 26/04/2019, 21:39.
                          mijn mercedes logboek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bompi Bekijk Berichten
                            Dag iedereen heb net met dieteren gebeld t roc eind oktober 2018 besteld ging normaal eind april begin mei in productie gaan met als laatste leveringsdatum 24/7/2019 planning nu 10/05 in productie dan nog wachten op verscheping en papieren normaal tegen eind juni in bezit.amaai koopt ook eens een vw na jaren Suzuki en kia
                            Das nog vrij snel.. het is normaal 11 maand wachten op een T-roc.
                            Welke motor heb je genomen?

Comment

eind mei in garage geweest na mail dieteren auto nu pas ten vroegste levering 1 juli ten laatste 1 september ,nog naar andere garages gebeld levertermijn 8 a 9 maanden wat die eindelijk in fabriek uitsteken ik weet het niet ben garage al beu voor dat ik hem heb

Comment

heb een 1.5 tsi handgeschakelde elegance kurkuma yellow zwart dak en sebring velgen ,trekhaak ,park pilot, enz

Comment

Ferme kleur.

Comment

heb een 1.5 tsi handgeschakelde elegance kurkuma yellow zwart dak en sebring velgen ,trekhaak ,park pilot, enz
                                    De zelfde als de mijne op het kleur na.

Comment

eind mei in garage geweest na mail dieteren auto nu pas ten vroegste levering 1 juli ten laatste 1 september ,nog naar andere garages gebeld levertermijn 8 a 9 maanden wat die eindelijk in fabriek uitsteken ik weet het niet ben garage al beu voor dat ik hem heb
                                      Een fabriek kan maar haar maximumcapaciteit produceren. En als een model populair is, dan loopt dat snel op. Dus het zomaar op de fabriek steken, is wat kort door de bocht. Steek het dan eerder op al die mensen die er absoluut eentje willen ipv een ander merk

Mercedes heeft destijds voor de toen uitgebrachte CLA ineens een levertermijn van 12 maanden. Zij hebben dan hals over kop een ander fabriek in het oostblok (dacht ik) omgebouwd om daar ook CLA's te gaan bouwen. Ze hadden dat niet zien aankomen. Maar niet alle merken hebben die luxe om zomaar een ander fabriek om te bouwen.

Op de Tiguan Allspace zat tot een paar maanden terug 12 maanden levertermijn en momenteel is dat al terug gebracht naar 9 maanden. De reden daar waren wel problemen in het fabriek in Mexico en die wordt nergens anders gebouwd. Die problemen zouden nu opgelost zijn, waarbij ze nu dan aan een inhaalbeweging bezig zijn.

Toen ik in 2015 ging kijken voor een Passat, toen was de levertermijn met gewone koekoeksklokken 4 maanden en met het Active Info Display was het 7 maanden. Gewoon om dat de toeleverancier van die AID's niet kon volgen.

Ge ziet, het hangt van allerlei factoren af.

Comment

Allspace is nu bestellen en levering in december; vorige week nog maar gehoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Allspace is nu bestellen en levering in december; vorige week nog maar gehoord.
                                          Kans dat het opnieuw een Tiguan wordt is groot. Eerst was ik vast overtuigd om voor de Allspace te gaan omdat ik de koffer te klein vond. Maar ondertussen eens goed over nagedacht en die koffer is enkel te klein als we op vakantie gaan. En zelfs afgelopen skivakantie lukte het ook met 3 grote valiezen en nog een hoop rugzakken. En dan nog 3 volwassenen en ne 11-jarige erbij. Dus op zich is het een beetje puzzelen, maar nu is er natuurlijk de vraag of ik dan die €4000 extra budget eraan moet opsoeperen. Dan kan ik mss beter voor een meer uitgeruste gewone Tiguan gaan.

Comment

Working...
                                          X