Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autobedrijf royal Sint Niklaas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autobedrijf royal Sint Niklaas

Last edited by ; 19/06/2018, 00:47.

U koopt een tweedehandsauto zonder hem eerst grondig te (laten) keuren ? Eigen schuld , dikke bult zou ik zeggen....

Comment

Mijn vader heeft ooit een gelijkaardig verhaal meegemaakt. Hij kocht er een auto en er waren mankementen die mijn vader direct zelf had gemerkt tijdens de testrit. Ze gingen dat in orde brengen en keuren.
      Toen hij de auto afhaalde, bleek de wagen blanco gekeurd, maar al snel merkte hij op dat er aan de gebreken niets gedaan is. Hij heeft dan via zijn rechtsbijstand een expert laten aanstellen om dit te controleren. Die expert is meegegaan naar een concessiehouder van dat merk (Rover) en daar werden maar liefst 17 mankementen vastgesteld. 7 meer dan mijn vader al wist en auto had eigenlijk niet door de keuring mogen geraken.

Eerst garage in gebreke gesteld en geen reactie. Expert kende die 2de handsdealer al van voorheen met gelijkaardige gevallen. Heeft zo nog heel wat maanden aangesleept en is uiteindelijk voor de rechtbank gekomen waarbij de garagist veroordeeld is tot het terug nemen van de wagen, terug betalen van de complete som + gemaakte kosten (verzekering en taks tijdens de periode dat alles gelopen had) en de dealer moest daarna een bewijs neerleggen dat de auto bij een erkend stort vernietigd was.

Mijn vader heeft zijn geld terug gehad en een paar maanden later had die dealer blijkbaar ook zijn boeken neergelegd.

Comment

Mijne pa die gaat naar de Walen naar de keuring, vind het ideaal natuurlijk omdat ze amper naar de wagen kijken en meestal gewoon doorlaten. Sorry, maar ik ga liever naar een keuring waar ze u de gebreken tonen en afkeuren, veiligheid voor alles. Natuurlijk zullen er wel garages zijn die daar misbruik van maken.

Comment

Klnkt als een echte aanwinst...Royal...
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Offermans heeft zijn bericht verwijderd ... die zien we niet meer terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
              Offermans heeft zijn bericht verwijderd ... die zien we niet meer terug.
              En ik had het nog niet gelezen

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

social media als onderhandelingstool, of drukkingsmiddel, of chantagemiddel, ... afhankelijk aan welke kant van de tafel je zit zeker

Comment

Die zien nooit meer te-rug.

Comment

Working...
                  X