Vandaag op weg naar het werk een lekke band gereden.
Geen nood de achterste waren toch versleten en mijn gewone banden installateur natuurlijk in verlof.
Dus vlak aan mijn werk zit Bandencentrale X
Ik ga binnen, vraag als ze 2 banden op voorhand hebben om achteraan te leggen.
ik had gelukt nog 2 Setjes binnen. (nogtans 225 55 16 is nogal veel voorkomend dacht ik)
ik laat er mijn auto achter, ze gingen de achterbanden vervangen.
Ik ga er terug om, wat zie ik ze hebben de voorste ook vervangen.
De mr aan de receptie: ah we hadden geziend dat de voorste ook versleten waren, dus hebben we die ook vervangen, gelukkig hadden we het gezien was de uitleg.
in se heeft die mens gelijk, maar is dat nu zo uitzonderlijk om eerst te bellen en toestemming te vragen?
ik ging normaal mijn voorste laten vervangen door mijn banden installateur natuurlijk.
Ikzelf herstel computers, wanneer klant binnenkomt met probleem X en wij merken dat er nog een probleem is dan bellen wij eerst naar de klant met uitleg en vraag om toestemming.
mss zijn wij te braaf?
Namen ga ik niet noemen, ik ben tevreden dat ik direct geholpen werd maar over het eindresultaat natuurlijk wat minder.
wat denken jullie daar van?
Geen nood de achterste waren toch versleten en mijn gewone banden installateur natuurlijk in verlof.
Dus vlak aan mijn werk zit Bandencentrale X
Ik ga binnen, vraag als ze 2 banden op voorhand hebben om achteraan te leggen.
ik had gelukt nog 2 Setjes binnen. (nogtans 225 55 16 is nogal veel voorkomend dacht ik)
ik laat er mijn auto achter, ze gingen de achterbanden vervangen.
Ik ga er terug om, wat zie ik ze hebben de voorste ook vervangen.
De mr aan de receptie: ah we hadden geziend dat de voorste ook versleten waren, dus hebben we die ook vervangen, gelukkig hadden we het gezien was de uitleg.
in se heeft die mens gelijk, maar is dat nu zo uitzonderlijk om eerst te bellen en toestemming te vragen?
ik ging normaal mijn voorste laten vervangen door mijn banden installateur natuurlijk.
Ikzelf herstel computers, wanneer klant binnenkomt met probleem X en wij merken dat er nog een probleem is dan bellen wij eerst naar de klant met uitleg en vraag om toestemming.
mss zijn wij te braaf?
Namen ga ik niet noemen, ik ben tevreden dat ik direct geholpen werd maar over het eindresultaat natuurlijk wat minder.
wat denken jullie daar van?
Comment