Op de jaarlijkse keuring werd een lek aan een schokdemper van mijn wagen (Opel Astra Opc - bouwjaar 2007) vastgesteld. De keuring werd gedaan op 7 augustus te Tienen. Onmiddellijk mijn Opel garage gecontacteerd, maar Opel kan tot op heden geen geschikte schokdemper leveren. Het voorlopig keuringsbewijs is ondertussen vervallen. Ik vraag voor een oplossing zodat ik mij toch kan verplaatsen (bij voorkeur vervangwagen omdat ik veel moeilijke verplaatsingen moet doen). Opel weigert halsstarrig. Enkel tegen betaling kan ik een vervangwagen krijgen. De klantendienst had ik al op de hoogte gebracht van een hoogst waarschijnlijke afkeuring bij herkeuring; zelfs met bestelbon van het onderdeel. Waarom zou ik extra moeten betalen als Opel in gebreke blijft?
Jullie mening?
Heeft iemand ideeën om toch aan de schokdempers te raken (voor IDS+systemen)? Ik heb zelf al contact gehad met Vauxhall Superstore in Groot-Brittanië, maar ook zij kunnen geen schokdempers leveren.
Of weet iemand welke tuningfirma dergelijke schokdempers kan leveren?
Jullie mening?
Heeft iemand ideeën om toch aan de schokdempers te raken (voor IDS+systemen)? Ik heb zelf al contact gehad met Vauxhall Superstore in Groot-Brittanië, maar ook zij kunnen geen schokdempers leveren.
Of weet iemand welke tuningfirma dergelijke schokdempers kan leveren?
Comment