Ben op zoek naar een goede garage voor het onderhoud van mijn Civic type R FK8 , en ik weet ni goed of ik bij Lavrysen of Parmentier zou gaan want waar ik mijn R gekocht heb kom ik nooit meer (Garage Heremans) , mekanieker super maar de baas is ne compleet geschifte zot en dit is nog zwak uitgedrukt...Dus graag wa ervaringen van beide garages....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ervaringen Honda Lavrysen en Honda Parmentier
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten... de baas is ne compleet geschifte zot en dit is nog zwak uitgedrukt ...
kom op dixie, vertel!
Comment
-
Wat sappige zondagslectuur kan geen kwaad!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Allee dan , Ik bestel bij Heremans in Booischot een nieuwe witte type R , ik wilde mijn dak direkt laten zwart spuiten als de wagen geleverd werd , dus ze spuiten mijn dak zwart zonder de dakantenne te verwijderen met gevolg een super dikke loop achter de antenne,ikke dus ni kontent maar ze gingen dit na een paar dagen oplossen,auto binnen,ze demonteren de antenne en ze slissen de loop halfs mijn gat weg en door de antenne te verwijderen breekt natuurlijk de vernis eromheen af , ikke dus weer ni kontent maar ze gingen heel mijn dak opnieuw spuiten, 1.5 maand moeten wachten,auto binnen gedaan,volgende dag terug gaan halen maar er was niks aan herspoten , juist wa bijgepolierd en hier en daar door de lak waardoor er allemaal witte puntjes doorkwamen rond de antenne , ikke terug naar de baas om te reklameren en die zei tegen mij : ik doe niks meer aan uw dak , kleurt da maar wa bij met een alcoolstift , nog nooit meegemaakt , ik wist dat de baas een halve gare was maar dees is toch echt overtreffende trap , ondertussen mijn dak ergens anders laten herspuiten en ben nu op zoek naar een goede garage voor onderhoud..
Comment
-
Het is erg bij sommige dealers.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenAllee dan , Ik bestel bij Heremans in Booischot een nieuwe witte type R , ik wilde mijn dak direkt laten zwart spuiten als de wagen geleverd werd , dus ze spuiten mijn dak zwart zonder de dakantenne te verwijderen met gevolg een super dikke loop achter de antenne,ikke dus ni kontent maar ze gingen dit na een paar dagen oplossen,auto binnen,ze demonteren de antenne en ze slissen de loop halfs mijn gat weg en door de antenne te verwijderen breekt natuurlijk de vernis eromheen af , ikke dus weer ni kontent maar ze gingen heel mijn dak opnieuw spuiten, 1.5 maand moeten wachten,auto binnen gedaan,volgende dag terug gaan halen maar er was niks aan herspoten , juist wa bijgepolierd en hier en daar door de lak waardoor er allemaal witte puntjes doorkwamen rond de antenne , ikke terug naar de baas om te reklameren en die zei tegen mij : ik doe niks meer aan uw dak , kleurt da maar wa bij met een alcoolstift , nog nooit meegemaakt , ik wist dat de baas een halve gare was maar dees is toch echt overtreffende trap , ondertussen mijn dak ergens anders laten herspuiten en ben nu op zoek naar een goede garage voor onderhoud..
de banden bij pompen doe ik gratisMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenOst in Wetteren is een correcte dealer.
Feit is wel dat je voor spuitwerk niet bij een gewone garage moet zijn. Daarvoor moet je naar een old school carrossier.
Comment
-
Van Ost ben ik zeer tevreden. Destijds mijn scooter aangekocht daar en elke 4.000 km laten onderhouden. Kan er werkelijk geen fout woord over zeggen.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evoIX Bekijk Berichten
Laat ik nu juist deze week gehoord hebben van iemand met een heel slecht ervaring met garage Ost.
Veel keuze heb je niet he. In Oost-VLaanderen zitten er drie denk ik, Tuybens (voelde ik me echt niet welkom toen ik ging kijken voor een nieuwe Accord), Ost (best wel tevreden) of Mahy (geen ervaring mee).
Wil je me via PM vertellen wat die ervaring was?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Ik was heel tevreden van Mahy maar dat was in de jaren 90.den borre
Int3x0r
Comment
-
Ik ga toch ook al een jaar of 7 bij Ost. Persoonlijk nog niet echt slechte ervaringen mee.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Was zijn stoffen kap van zijn Gt destijds ook geen roze?
Hij zal het wel weer gewoon worden.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenWas zijn stoffen kap van zijn Gt destijds ook geen roze?
Hij zal het wel weer gewoon worden.Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
Comment