Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vw amarok extreme

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vw amarok extreme

ik heb 5 maanden terug een VW amarok extreme nieuw gekocht .
    de eerste probleem begon bij 1500 km,namelijk een lekkende achter schokdemper.
    daarna begon 2de probleem ,rammelende geluid onder t stuur ,zodra auto op een betegelde weg rijd.
    3de probleem.trillende en krakende geluiden van uit laadbak.

de dealer heeft schokdemper vervangen.
    geluid onder t stuur kunnen ze niet vinden.
    voor de laadbak heeft de dealer beugels late make en plaatsen.

ik heb de dealer per brief gezegd dat ik t niet accepteer .
    ik wil een nieuwe auto of mijn geld terug,
    nu vind de dealer dat zij t voertuig gaan herstellen,of ik moet 10000$ bijbetalen voor een andere amarok.
    zij vinden dat ik t voertuig al 15000km heb gereden dus er is afschrijving.

advies graag leden.

Dus enkel nog het geluidje onder uw stuur?
    Bijna elke nieuwe auto heeft wel een piepje Kraakje.....
    Polo 6n 1.4

Comment

Hangt er maar vanaf hoe luid en sterk die kraak is natuurlijk ;-)

Maar dit lijkt me al snel de handdoek in de ring gooien.
      Mijn Volvo had een ratelende versnellingspook bij bepaalde snelheden toen hij nieuw was.
      Dat heeft met toch ook 3 garagebezoeken en evenveel pogingen tot herstelling gekost, vooraleer het echt opgelost was.

Ik heb toen zelf met Volvo contact opgenomen, omdat ik de dealer ook nogal laks vond, en dat hielp wel.
      Mss een tip?

Comment

Uw eis staat totaal niet in verhouding tot de problemen. Een nieuwe of je geld terug zal je dus NOOIT krijgen.
        Heb je al de eerste logische stap gedaan na de dealer, zijnde een dossier openen bij de klantendienst van VW bij de Belgische importeur?
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Ik vind het nog een zeer mooie geste dat ge 'maar' €10000 moet opleggen. Eerste jaar verliest een auto sowizo 30%. En ik vermoet dat de auto wel wat meer als €30000 heeft gekost.

Nu, voor zo een dingetjes een nieuwe of geld terug eisen, zal u nooit lukken.

Ne arbeider bij ons op het werk had met zijne Nissan QQ wel wat meer aan de hand en heeft dat ook geprobeerd. Hij werd zelfs bij de invoerder vierkant uitgelachen.
          Bij hem was er altijd wel iets. Dan met de gordels, dan met de ruitenwissers, dan bleek de trekhaak niet in orde en mocht hij zijn caravan er niet mee trekken, en uiteindelijk waren de puntlassen achteraan in het dak los gekomen waardoor de achterkant los hing

Ze gingen dat allemaal in orde brengen en hebben dat ook gedaan, maar hij heeft het ook geprobeerd en kreeg bij de invoerder als antwoord: 'Mijnheer, als u een koffiemachiene koopt en die gaat na een jaar stuk, krijgt u ook geen nieuwe, maar wordt die netjes hersteld'.

Hij heeft hem dan nu na 5 jaar ingeruild voor een splinternieuwe Kuga en kreeg er maar €9000 voor terug en ze moesten eerst 100% zeker zijn dat een gekende waslijst aan problemen met de QQ al opgelost waren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
            Ik vind het nog een zeer mooie geste dat ge 'maar' €10000 moet opleggen. Eerste jaar verliest een auto sowizo 30%. En ik vermoet dat de auto wel wat meer als €30000 heeft gekost.

Nu, voor zo een dingetjes een nieuwe of geld terug eisen, zal u nooit lukken.

Ne arbeider bij ons op het werk had met zijne Nissan QQ wel wat meer aan de hand en heeft dat ook geprobeerd. Hij werd zelfs bij de invoerder vierkant uitgelachen.
            Bij hem was er altijd wel iets. Dan met de gordels, dan met de ruitenwissers, dan bleek de trekhaak niet in orde en mocht hij zijn caravan er niet mee trekken, en uiteindelijk waren de puntlassen achteraan in het dak los gekomen waardoor de achterkant los hing

Ze gingen dat allemaal in orde brengen en hebben dat ook gedaan, maar hij heeft het ook geprobeerd en kreeg bij de invoerder als antwoord: 'Mijnheer, als u een koffiemachiene koopt en die gaat na een jaar stuk, krijgt u ook geen nieuwe, maar wordt die netjes hersteld'.

Hij heeft hem dan nu na 5 jaar ingeruild voor een splinternieuwe Kuga en kreeg er maar €9000 voor terug en ze moesten eerst 100% zeker zijn dat een gekende waslijst aan problemen met de QQ al opgelost waren.
            Die Kuga zal niet veel beter zijn dan die QQ
            Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Die Kuga zal niet veel beter zijn dan die QQ
              Geen flauw idee. Ik zelf heb ook geen liefdesverhouding met Ford. Heb er 5 occasie gehad en maar 1 met weinig problemen. Al de rest waren miseriebakken. Maar daarnaast ken ik mensen die altijd heel goed gevaren zijn met Ford. Heb er zelf gewerkt en heb genoeg gezien ook. Daar heb ik Ductape en straps leren kennen

Comment

Working...
              X