Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen toyota Balen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaringen toyota Balen

Wij zijn al verschillende jaren klant bij deze garage, een 5 tal wagens gekocht, en altijd zeer tevreden geweest van de service.
    Nu ben ik een 2 tal weken met onze yaris 2014 naar de garage gegaan om de batterij te laten vervangen omwille van de koude, en kreeg hiervoor een factuur van 210 € incl btw.
    Mij leek het toen duur, maar heb het gewoon betaald.
    Na wat opzoek werk en navraag kom ik tot de conclusie dat een dergelijke batterij 100€ kost, dat de garage er hun percent op moet hebben heb ik alle begrip voor (ook al kopen
    zij waarschijnlijk deze goedkoper aan).
    Mijn vraag is dus, is dit een normale prijs voor het vervangen van een batterij in een garage ?

Als ik jou was zou ik eens naar een andere Toyota garage bellen en prijs vragen.

Lijkt me duur voor zo'n batterij inderdaad, maar je weet, dat als je naar een officiële dealer gaat voor zo'n vervang items, je àltijd duurder uit bent.

Comment

Heb ik inderdaad niet gedaan, tenslotte heb je een vertrouwensrelatie met je garage.

Comment

Zulke poepsimpele dingen doe ik zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef_1 Bekijk Berichten
          Heb ik inderdaad niet gedaan, tenslotte heb je een vertrouwensrelatie met je garage.
          Het is dat vertrouwen wat ze u aanrekenen

Comment

Net gebeld naar een andere garage, dit zijn blijkbaar de prijzen binnen toyota, ergens wel blij om.
            Maar de volgende probeer ik toch zelf te steken :-)

Comment

heeft die stop en start systeem? Zo ja, zijn die batterijen wel naar het schijnt anders dan een normale batterij... enfin wil men ons toch doen laten geloven. En die voor het S&S systeem zijn duurder dan een normale.
              www.peugeotforum.be

Comment

Als die auto's zo betrouwbaar zijn moet de garage hun centen van ergens anders halen.--------------> sleet onderdelen.
                Z4 M40i

Comment

ja dat is een normale prijs voor het laten vervangen van je batterij door een officiële garage.

Comment

Lijkt me ook perfect normaal...
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Indien het een start /stop batterij is, kan je ze als leek niet zelf plaatsen, want je moet ze aanmelden bij uw boordcomputer....

Doe je dit niet wordt ze niet goed geladen en heb je volgend jaar terug een platte batterij….

Voor een start/stop batterij van een BMW 3.20 D (F30) rekenen ze in de garage € 580
                      (online van € 200 tot € 400 want er zijn verschillende type s/s batterijen)

Comment

Working...
                      X