Ik heb hier zeker allemaal oren naar.
Wat ik niet kan begrijpen : ik geef enkele voorbeelden van bij BMW concessies over de laatste 2 jaar :
Ik ga voor een recall airbag naar de concessie. Natuurlijk zoals steeds met een afspraak. Die wagen was daar al geweest onder mijn eigenaarschap, maar niet voor andere herstellingen en onderhoud. Onthaal werkplaats : Aaaaaah meneer komt hier niet met zijne notto heeeeee. Wat is dat nu voor kutcommentaar? Moet ik daar dan vriendelijk op reageren? Dan is mijn antwoord : neen, inderdaad, ik ben niet klaar om een nier te doneren om de dealerprijzen te betalen. Man zijn hoofd was goud waard. Ik was daar al klant sinds 1998 met vele andere wagens.
Andere concessie : winterbanden naar zomerwielen wisselen op afspraak in april. Ik had bij afgeven zomerwielen in oktober gevraagd om 2 wielen te herspuiten wegens lichte stoeprandschade. Zit ik een uur in de showroom, wordt ik geroepen : sorry meneer, 1 wiel is nog niet terug van de spuiter. Die geven dat sowieso uit om meer winst op te pakken. Ok, maar zorg dat je ze binnen hebt als je een afspraak maakt! Dus moeten terugkomen, nieuwe afspraak, weer naar daar. Wielen gemonteerd, 2 ventieldopjes verdwenen. Kom ik aan de balie om te betalen : niets van compensatie, zelfs geen lolly. Ik dus maar zelf vragen, wat voor een merk als BMW bedroevend is imo. Wil je klantentevredenheid of niet? Als je een fout maakt, en klant ondervind nadeel, moet je iets doen. Heb het dus maar zelf gevraagd. Moest gechecked worden met de verantwoordelijke, blablablabla. Niets meer van gehoord, maar op de factuur achteraf toch een kleine korting gekregen. Waarvoor dank.
En ik heb er nog 2, maar ga ze hier besparen.
Dat zijn zaken die ik van een BMW dealer niet verwacht. Als je gaat zwaaien met kwaliteit en klantenservice, zijn dit toestanden die niet kunnen.
Wat ik niet kan begrijpen : ik geef enkele voorbeelden van bij BMW concessies over de laatste 2 jaar :
Ik ga voor een recall airbag naar de concessie. Natuurlijk zoals steeds met een afspraak. Die wagen was daar al geweest onder mijn eigenaarschap, maar niet voor andere herstellingen en onderhoud. Onthaal werkplaats : Aaaaaah meneer komt hier niet met zijne notto heeeeee. Wat is dat nu voor kutcommentaar? Moet ik daar dan vriendelijk op reageren? Dan is mijn antwoord : neen, inderdaad, ik ben niet klaar om een nier te doneren om de dealerprijzen te betalen. Man zijn hoofd was goud waard. Ik was daar al klant sinds 1998 met vele andere wagens.
Andere concessie : winterbanden naar zomerwielen wisselen op afspraak in april. Ik had bij afgeven zomerwielen in oktober gevraagd om 2 wielen te herspuiten wegens lichte stoeprandschade. Zit ik een uur in de showroom, wordt ik geroepen : sorry meneer, 1 wiel is nog niet terug van de spuiter. Die geven dat sowieso uit om meer winst op te pakken. Ok, maar zorg dat je ze binnen hebt als je een afspraak maakt! Dus moeten terugkomen, nieuwe afspraak, weer naar daar. Wielen gemonteerd, 2 ventieldopjes verdwenen. Kom ik aan de balie om te betalen : niets van compensatie, zelfs geen lolly. Ik dus maar zelf vragen, wat voor een merk als BMW bedroevend is imo. Wil je klantentevredenheid of niet? Als je een fout maakt, en klant ondervind nadeel, moet je iets doen. Heb het dus maar zelf gevraagd. Moest gechecked worden met de verantwoordelijke, blablablabla. Niets meer van gehoord, maar op de factuur achteraf toch een kleine korting gekregen. Waarvoor dank.
En ik heb er nog 2, maar ga ze hier besparen.
Dat zijn zaken die ik van een BMW dealer niet verwacht. Als je gaat zwaaien met kwaliteit en klantenservice, zijn dit toestanden die niet kunnen.
Comment