Zeer nare ervaring na drie jaar klant.
Na mijn interesse te hebben laten blijken voor een eventuele vervanging van mijn M2 werd afgesproken dat ik bij een nakend onderhoud de zaken met een bepaalde verkoper eens nader zou bekijken. De verkoper wordt van de datum van mijn komst op de hoogte gebracht.
Ik wacht in de klantenruimte op de verkoper na te hebben aangemeld bij een medewerker dat ik erop wacht.
Ik blijf wachten en er verschijnt niemand, tot ik mij begeef naar een bureau waar een man druk bezig is allerhande stalen van binnenbekledingen te ordenen.
Als ik hem vraag of hij de verkoper is waarmee ik al heb gebeld, heb gemaild en mij heb gemeld krijg ik een positief antwoord.
Opnieuw spreek ik hem aan over mijn interesse in een mogelijke vervanger van mij huidige wagen. De man blijkt weinig geïnteresseerd en blijft zijn bureau verder ordenen terwijl hij mij tussendoor af en toe maar ongeïnteresseerd een antwoord geeft op mijn vragen.
Als ik hem vraag wat mijn M2 nog waard is slaat hij de bal weer door te vragen wat ik ervoor zou willen. Ik zeg hem dat ik geen weet heb van de huidige waarde van zoiets en vraag hem om toch eens naar mijn M2 te gaan zien in de werkplaats. Hij antwoordt dat hij dat eens zou doen.
Hiermee houdt het gesprek op.
Na een 15-tal minuten komt men mij verwittigen dat mijn wagen klaar is.
Geen zin meer om de ongeïnteresseerde verkoper nog lastig te vallen vertrek ik.
’s Avonds stuur ik een mail naar de afdeling die de klant opvolging doet met mijn relaas.
Ik krijg antwoord dat men verrast is van dergelijk onthaal en dat dit niet hun gewoonte is, dat de overste van de bewuste verkoper mij zou contacteren over het voorval. Dit gebeurt ook en er worden excuses geuit voor het gedrag van de collega. Ik benadruk dat ik zeker met de verkoper niks meer wil te maken hebben. Men zegt mij dat ik zeer welkom blijf en ik in het vervolg contact moet nemen met het hoofd van de verkoop.
Nog geen week nadien stel ik vast dat een de lage toon van mijn claxon het heeft begeven (2de keer in anderhalf jaar) en ik vraag voor een afspraak bij de concessie. Ik vraag om direct na de middag te kunnen langskomen zoals gewoonlijk gezien ik van vrij ver moet komen en tijdens de voormiddag mijn klanten moet bezoeken en bovendien mijn wagengarantie vervalt binnen de 3 weken. Men antwoordt mij dat het onmogelijk is een afspraak te voorzien binnen die tijd. Op mijn vraag of ze dan eventueel nadien nog willen rekening houden met de garantieperiode van mijn wagen is het antwoord categoriek nee...
Ik reageer dat ik dan maar naar een andere oplossing zal uitkijken en neem contact met een andere concessie waaraan ik mijn probleem uitleg. Binnen de week krijg ik hier wel een afspraak en de garantie zal worden aangesproken temeer dat dit probleem zich al een 2de keer voordoet op korte termijn.
Opnieuw meld ik mijn ongenoegen per e-mail bij de concessie Daeninck aan de dienst klantenrelatie maar dit keer geen antwoord meer...
Dit is voor mij moeilijk te begrijpen. Ik vraag mij af wat een klant nog waard is bij bepaalde BMW concessies. Ik meen te weten dat de autoverkoop er niet zo schitterend aan toe is de huidige tijd.
Dergelijke concessies zijn toch niet waard dat je hen nog vertrouwen geeft...
Na mijn interesse te hebben laten blijken voor een eventuele vervanging van mijn M2 werd afgesproken dat ik bij een nakend onderhoud de zaken met een bepaalde verkoper eens nader zou bekijken. De verkoper wordt van de datum van mijn komst op de hoogte gebracht.
Ik wacht in de klantenruimte op de verkoper na te hebben aangemeld bij een medewerker dat ik erop wacht.
Ik blijf wachten en er verschijnt niemand, tot ik mij begeef naar een bureau waar een man druk bezig is allerhande stalen van binnenbekledingen te ordenen.
Als ik hem vraag of hij de verkoper is waarmee ik al heb gebeld, heb gemaild en mij heb gemeld krijg ik een positief antwoord.
Opnieuw spreek ik hem aan over mijn interesse in een mogelijke vervanger van mij huidige wagen. De man blijkt weinig geïnteresseerd en blijft zijn bureau verder ordenen terwijl hij mij tussendoor af en toe maar ongeïnteresseerd een antwoord geeft op mijn vragen.
Als ik hem vraag wat mijn M2 nog waard is slaat hij de bal weer door te vragen wat ik ervoor zou willen. Ik zeg hem dat ik geen weet heb van de huidige waarde van zoiets en vraag hem om toch eens naar mijn M2 te gaan zien in de werkplaats. Hij antwoordt dat hij dat eens zou doen.
Hiermee houdt het gesprek op.
Na een 15-tal minuten komt men mij verwittigen dat mijn wagen klaar is.
Geen zin meer om de ongeïnteresseerde verkoper nog lastig te vallen vertrek ik.
’s Avonds stuur ik een mail naar de afdeling die de klant opvolging doet met mijn relaas.
Ik krijg antwoord dat men verrast is van dergelijk onthaal en dat dit niet hun gewoonte is, dat de overste van de bewuste verkoper mij zou contacteren over het voorval. Dit gebeurt ook en er worden excuses geuit voor het gedrag van de collega. Ik benadruk dat ik zeker met de verkoper niks meer wil te maken hebben. Men zegt mij dat ik zeer welkom blijf en ik in het vervolg contact moet nemen met het hoofd van de verkoop.
Nog geen week nadien stel ik vast dat een de lage toon van mijn claxon het heeft begeven (2de keer in anderhalf jaar) en ik vraag voor een afspraak bij de concessie. Ik vraag om direct na de middag te kunnen langskomen zoals gewoonlijk gezien ik van vrij ver moet komen en tijdens de voormiddag mijn klanten moet bezoeken en bovendien mijn wagengarantie vervalt binnen de 3 weken. Men antwoordt mij dat het onmogelijk is een afspraak te voorzien binnen die tijd. Op mijn vraag of ze dan eventueel nadien nog willen rekening houden met de garantieperiode van mijn wagen is het antwoord categoriek nee...
Ik reageer dat ik dan maar naar een andere oplossing zal uitkijken en neem contact met een andere concessie waaraan ik mijn probleem uitleg. Binnen de week krijg ik hier wel een afspraak en de garantie zal worden aangesproken temeer dat dit probleem zich al een 2de keer voordoet op korte termijn.
Opnieuw meld ik mijn ongenoegen per e-mail bij de concessie Daeninck aan de dienst klantenrelatie maar dit keer geen antwoord meer...
Dit is voor mij moeilijk te begrijpen. Ik vraag mij af wat een klant nog waard is bij bepaalde BMW concessies. Ik meen te weten dat de autoverkoop er niet zo schitterend aan toe is de huidige tijd.
Dergelijke concessies zijn toch niet waard dat je hen nog vertrouwen geeft...
Comment