Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Daeninck Oudenaarde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
    Techniekers die de auto mee naar huis nemen als testrit gebeurt wel vaker hoor. Vind ik niet onlogisch in sommige situaties liever dat dan een probleem dat na 50km terug komt.
    toen mijn Volvo eind augustus binnen moest voor nieuwe pistons(wegens olieverbruik) en nieuwe koppeling(coulance) was ze de vrijdag klaar, garage belde mij op om te vragen of het ok was dat de technieker er het weekend mee ging rijden om te zien of alles opgelost was, maandagmorgen kreeg ik de auto terug met 350km meer dan dat ze binnengegaan was én volgetankt(was maar 1/3 vol toen ik ze afgezet had) geen probleem en gedurende de week en het weekend een gratis vervangwagen, dus geen slecht woord over de dealer(D'Hondt Zottegem)
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Meerendeel van de nieuwe auto's kun je vandaag de dag perfect volgen waar ze zitten via een app. Ik zie zelfs of (en welke) deur of raam er openstaat, of de handrem aangetrokken is,... en als ik dat zou willen kan ik zelfs aan geofencing doen, en dan krijg ik een berichtje van zodra de wagen een bepaalde zone binnen of buiten rijdt. Dat allemaal via de app. Doe ik de moeite van in te loggen via de PC, dan kan ik die zelfs live volgen.

2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        denk dat ik mijn km-stand, zga altijd weet (nee, niet waar, niet op 20 km exact)
        BMW Connected is your friend.
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

Working...
        X