ons moeder haar skoda 1.2tsi was in het eerste verkoopsjaar ook 33% en geen stock...ben ervan overtuigd dat leasingmaatschappijen wel nog meer kregen toen, terecht of niet...mi wel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot invoerder dikke maatjes met de leasemaatschappijen maar niet met kleine man.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten33% wel even eerlijk zijn met de mensen. Die Leon van u is nooit besteld geweest, was een stockwagen.
Dus die vergelijking gaat niet op.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Ook waar. Stond aan 30.000 in de showroom, uiteindelijk voor 20.000 en een stel winterwielen gekocht.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWeet ik, maar die auto had zowat alles wat ik wilde. Automaat, navigatie en adaptieve cc. Ook de kleur vond ik mooi. Helaas te lang getwijfeld of ik wel voor diesel moest kiezen of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenSmijt ze hier maar op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEn ik ga andersom doen. Van diesel terug naar naft
Hernemingen, knallen en een verbruik van 6.5l. yezz please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOoh nee.. echt geen fun meer. In de MX-5 is dat genieten, maar wat mis ik dat koppel voor dagelijkse ritten en reizen.
Hernemingen, knallen en een verbruik van 6.5l. yezz please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ik had eens graag een naft gehad na 23 onafgebroken te dieselen. Maar nu na 2,5 week met die CX5 naft AWD, weet ik ni of ik nog naft wil. Da spel heeft echt koppel te kort. Plankgas is enorm veel lawaai en niet vooruit te branden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencx5 is ook geen turbo maar een platte mazda, daar moet je rustig mee willen cruisen...hoeveel verstook je ermee? al zal dat doorduwen heel mazda zijn kunde overhoop helpen
Tis ni dat ik hier continu doorduw. Tis idd cruisen, maar aan de lichten steeds als eerste weg. Snap ni dat die hier allemaal dikke V8’s willen, want hoe ze hier rijden, komen die allemaal toe met nen 1000cc
Comment
-
Ik was wel laaiend enthousiast van die 2.5 in de Mazda 6, ik draaide 7 liter met die wagen. Vlot genoeg voor 194pk te hebben.
Alleen zie ik het niet zitten om hier een 2.5 te betalen aan taksen.
Comment
-
Naft ligt hier in de Up en de 2 A5’s. Moet zeggen dat ik overtuigd ben en geen diesel meer wil. Of het zou een een 3.0 BT mogen zijn.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenNaft ligt hier in de Up en de 2 A5’s. Moet zeggen dat ik overtuigd ben en geen diesel meer wil. Of het zou een een 3.0 BT mogen zijn.
Comment
-
26,5 miles/gallon
Tis ni dat ik hier continu doorduw. Tis idd cruisen, maar aan de lichten steeds als eerste weg. Snap ni dat die hier allemaal dikke V8’s willen, want hoe ze hier rijden, komen die allemaal toe met nen 1000cc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
das iets minder als 9, mooi...maar idd niet zo zuinig voor in usa zalig rustig te karren
Ze kunnen hier dus nog heel wat CO2 besparen.
Comment
-
Hier is alles plat. 10 jaar terug zat ik in zuid west en dat is wel heuvelachtig en snap ik de iets zwaardere motoren, maar daar zouden ze ook met ne 1.6 toe komen met 150pk.
Ze kunnen hier dus nog heel wat CO2 besparen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenIs dat hier HLN.be aan ‘t worden of zo?
Meningen en stellingen spuwen zonder ook maar het flauwste benul van wetgeving, boekhoudkundige normen en regels, economische wetmatigheden...
Platte toogklap, hopelijk maakt de café-baas niet te veel winst op jullie consumaties.
Ik steek hier geen moeite meer in.
dikke nekken met dikke bakken kunnen van mensen met minder mogelijkheden geen meningen verdragen.
- Likes 1
Comment
Comment