Recent nieuwe wagen (audi a6) besteld via leasingmaatschappij.
Gisteren leveringsbon gezien (wagen is nog niet binnen; zit nog op transport); interieurkleur blijkt niet conform de bestelling.
Fleetmanager gecontacteerd: “ daar ga ik me niet mee bezig houden, vecht dat zelf maar uit met de garage”.
Los van de reactie van de fleetmgr vraag ik me af welke stappen ik mag nemen. Ik ben dan wel de gebruiker, maar de leasingmaatschappij is de uiteindelijke koper...
Iemand ervaring/kennis van dit soort zaken?
Kan ik (als gebruiker) een schadevergoeding (extra accessoire of zo) vragen ter compensatie? Er zit geen prijsverschil op beide interieurkleuren.
Gisteren leveringsbon gezien (wagen is nog niet binnen; zit nog op transport); interieurkleur blijkt niet conform de bestelling.
Fleetmanager gecontacteerd: “ daar ga ik me niet mee bezig houden, vecht dat zelf maar uit met de garage”.
Los van de reactie van de fleetmgr vraag ik me af welke stappen ik mag nemen. Ik ben dan wel de gebruiker, maar de leasingmaatschappij is de uiteindelijke koper...
Iemand ervaring/kennis van dit soort zaken?
Kan ik (als gebruiker) een schadevergoeding (extra accessoire of zo) vragen ter compensatie? Er zit geen prijsverschil op beide interieurkleuren.
Comment